Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V roce 2013 se začal nově prodávat kočárek Maked Lucky. Na první pohled velmi pěkný, prostorný, vybavený vším potřebným. Koupila jsem ho 26.4.2013. Byla jsem s ním spokojená až do té doby, než mi na konci února tohoto roku začal vrzat a celá konstrukce byla dost nestabilní - viklala se ze strany na stranu a na začátku března upadla celá spodní tyč spojující boční konstrukce. Boční konstrukce je spojená pouze horním madlem, úzkou tyčkou u předních kol a právě touto upadlou tyčí u zadních kol. Tato tyč je tedy hlavní spojující součástí a při jejím odpadnutím jsem zjistila, že tyč není ke konstrukci nijak pevně přišroubovaná, ale pouze zatavená a to jen po okrajích, jelikož je boční konstrukce dutá. Po jejím odpadnutí se konstrukce viklala ze strany na stranu o 15cm. Takto řešená konstrukce je podle mého názoru z hlediska bezpečnosti naprosto nevyhovující a nechce se mi věřit, že byl kočár testovaný.
Následná reklamace na prodejně byla naprosto otřesná. Paní prodavačka v první chvíli nebyla ani tak pohoršená neobvyklostí a závažností poruchy jako špinavým odkládacím košem, který jsem tedy ve dvou minutách vyklepala abychom se dál mohli věnovat hlavnímu problému. Její postoj byl naprosto nepochopitelný. V první řadě mi řekla, že se nemám divit, že se mi kočár rozpadl, když je tak levný. - co že je levný, je to dětský kočár, ten má být snad za každou cenu bezpečný a k takovým poruchám by nikdy nemělo docházet. Pak jsem jí tedy vysvětlila, že když jsem zde kočáry vybírala, měla jsem vybraný podobný model, ale o 4tis. dražší, tak mi ho jiná prodavačka rozmluvila a nabídla tento, že je naprosto identický, ale že se jen výrobci předhání v cenách. Na to mi odpověděla, že konečné rozhodnutí je moje, což má sice pravdu, ale já jsem přece nevědoucí zákazník a prodejce je od toho, aby mi správně poradil, co mám koupit. Po chvíli z paní prodavačky zase vypadlo, že všechny kočáry se dělají v jedné továrně a dělá je jeden výrobce.
Zkrátka i když je prodávající, nechtěla na sebe převzít ani špetku zodpovědnosti za nekvalitní produkt a naopak vinila mě, že jsem hloupá, že takový kočár kupuji. Informovala mě, že na 99% mi výrobce peníze nevrátí, ale že mi pošle nový podvozek. To jsem rozhodně odmítla, že přece nebudu používat ten samý kočár, když už teď vím, jak nekvalitně je konstrukce řešená. Na to mi nabídla, že ho můžu dát k nim do bazaru. S nevěřícím výrazem jsem ji poděkovala, ale že kočár raději pošlu ze skály, než abych ohrozila jiné dítě..
Kočár Maked Lucky - na pohled moc pěkný, prostorný, vším potřebným vybavený kočár. Z hlediska stability a bezpečnosti absolutně nevyhovující konstrukce. Hlavní spodní tyč spojující boční konstrukce u zadních kol je pouze přitavená a jen okrajově, jelikož jsou tyče duté.
Vrácení peněz, prošetření bezpečnosti modelu Maked Lucky a případné stáhnutí z prodeje, prošetření i jiných prodávaných produktů na prodejně, minimálně od totožného dodavatele.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace, je povinností prodejce vystavit reklamační protokol dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele. Kupující má nárok na opravu, případně výmenu za výrobek bez vad, pokud by to nebylo neúměrné dle § 622 občanského zákoníku.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.