Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 24.7.2018 v 17:13 vlak z Prahy směr Hradec.Venkovní teplota 30°c. Zakoupila jsem si lístek první třídy za 220,-. Přijdu k vlaku a vagón první třídy, byl ten nejhorší z celé soupravy - bez klimatizace, bez WiFi, bez zásuvky- zřejmě ten nejstarší z celého depa a teplota stejná jako venku.
Další vagóny druhé třídy, s klimatizací, kterou zapli,až po půl hodině jízdy - a stejně člověk nepocítil změnu.
Nekomfortní jízda
Žádám o vrácení prostředků za rozdíl první a druhé třídy, vzhledem k tomu, že aktuální cena druhé třídy je o víc než 50% nižší. A prosím zkuste informovat přepážkové prodejce o tom jaký vagón bude v soupravě. Protože když jsem se na to dotázala na 2 místech, vždy mi řekli, že o tom informace nemají, jaký vagón první třídy bude přistaven.
Děkuji.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.