Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25090Vagón první třídy ve stavu neodpovídajícím k ceně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2018, před 6 lety

Daniela Fialová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 24.7.2018 v 17:13 vlak z Prahy směr Hradec.Venkovní teplota 30°c. Zakoupila jsem si lístek první třídy za 220,-. Přijdu k vlaku a vagón první třídy, byl ten nejhorší z celé soupravy - bez klimatizace, bez WiFi, bez zásuvky- zřejmě ten nejstarší z celého depa a teplota stejná jako venku.
Další vagóny druhé třídy, s klimatizací, kterou zapli,až po půl hodině jízdy - a stejně člověk nepocítil změnu.


Produkt

Nekomfortní jízda


Požadované řešení

Žádám o vrácení prostředků za rozdíl první a druhé třídy, vzhledem k tomu, že aktuální cena druhé třídy je o víc než 50% nižší. A prosím zkuste informovat přepážkové prodejce o tom jaký vagón bude v soupravě. Protože když jsem se na to dotázala na 2 místech, vždy mi řekli, že o tom informace nemají, jaký vagón první třídy bude přistaven.

Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 15:47, před 6 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 21:37, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.