Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#25098Nekalé jedná obchodníků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2018, před 7 lety

Petronela Šimáková

Znění stížnosti

Dne 22.5.2018 jsem navštívila prodejnu T-mobile v Táboře, protože mě docházela 2letá smlouva a žádala jsem o prodloužení. Bylo mě řečeno, že částka, kterou jsem platila 394,- Kč už neplatí a budu platit za stejné služby 420,- Kč, se kterým jsem souhlasila. Ale protože jsem dlouholetý zákazník mě dají telefon značky Nokia 3310 – za poplatek 109,- Kč. Podepsala jsem se na elektronickou čtečku podpisů.
Tento týden jsem řešila s vaší operátorkou výši měsíčního vyúčtování a ona mě sdělila, že platím ještě měsíčně 60,- Kč po dobu 23 měsíců splátku na telefon. Byla jsem tak šokovaná, protože pracovníci na prodejně mě nic takového neříkali a hned jsem běžela na prodejnu do Tábora. Jsem důchodce, a proto částka 1400,- Kč je pro mě docela hodně peněz. Paní manažerka obchodu byla dost neochotná a vysvětlila mě, že podle smlouvy atd. atd. Jenomže já žádnou smlouvu neviděla. Když jsem smlouvu uzavírala v dobré víře jsem plně důvěřovala zaměstnancům této prodejny konkrétně panu Jiřímu Boháčovi. Povídala, že to není možné, že svým pracovníkům věří. Nic si neprověřila, vytiskla mě smlouvu až dnes 24.7.2018 kde jsem teprve uviděla, že telefon Nokia je v celkové hodnotě 1489,- Kč a nikoli oných 109,- které jsem zaplatila na místě a vypoklonkovala mě z prodejny. Pro paní manažerku je to uzavřená záležitost podpisem smlouvy. Je mě velice líto tohoto jednání, a když jsem si dodatečně přečetla recenze na tuto prodejnu to ve mně vyvolává dojem nekalého jednání.
Pro vyřešení této situace navrhuji vrácení mobilního přístroje Nokia 3310 a zrušení splátek.
V tomto případě bych pokračovala v uzavřené 2leté smlouvě.


Produkt

Nabízený telefon za 109,- na prodejně a pak splátky na 23měsíců a rázem mobil Nokia 3310 za celkových 1489,-


Požadované řešení

Vrácení mobilního telefonu Nokia 3310 - modrý a "vymazání" splátkového kalendáře za tento telefon.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2018 14:24, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uveden společností v omyl.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.