Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
ráda bych se podělila o dnešní nepříjemný zážitek s pokladním v prodejně BILLA, Sokolovská 69/14, 186 00 Praha, Karlín, v čase 19,38 hod.
Při markování zboží jsem si všimla, že pan pokladní mi špatně naúčtoval ( za vyšší cenu ) pečivo. Na to jsem ho upozornila a uvedla jsem i správný název. Situace se nezměnila ani po té, co jsem se šla znovu přesvědčit k regálu o správnosti svého tvrzení a on stále trval na svém s tím, že cenu zadává dle kódu. Znovu jsem ho upozornila, že nemám bagetu v ceně 14,90 Kč, ale jen pizza houska za 8,90 Kč.
Následně k nám přistoupil pracovník prodejny v civilu, vyslechl daný problém a taktéž mi dal za pravdu (včetně stojící zákaznice za mnou,jež měla shodou okolností stejné pečivo) a upozornil na to i výše jmenovaného pokladního, že se mýlí. Sice mi špatně namarkovanou položku stornoval, ale svůj omyl nezměnil ani po té, co jsem mu sdělila, ať se jde sám přesvědčit, že se mýlí a tím pádem okrádá zákazníky. To odmítl se slovy, že nikam nepůjde a pokud se mi něco nelíbí, že tam je východ, načež rukou pokynul ke dveřím, a ať vypadnu.
Na to jsem ho požádala o jeho jméno, které mi odmítl sdělit. To vše sledoval přítomný pracovník, který mu sdělil, že zákazníky nebude vyhazovat!
Jsem znepokojena jednak neprofesionálním chování daného pokladního, označeného z účtenky pod číslem 18. Mám za to, že je na místě projednat s tímto pracovníkem jeho postoj vůči zákazníkovi. Jakým způsobem, to nechám na jeho nadřízeném.
Dále stojí za zmínku, že není sám, kdo mylně účtuje zboží. Vedle sedící pokladní rovněž potvrdila, že také účtuje dle kódu ( evidentně špatně ).
Já se ptám, jak je možné, že pokladní markují zboží dle jiných cen, než je uvedeno na regále? Dále, jak je také možné, že konkrétně uvedené zboží stejné velikosti i vzhledu je v horním regále za cenu 10,90 Kč a v regále níž za 8,90 Kč? U pokladny nelze poznat, ze kterého regálu je pečivo vzato...
Budu ráda za zpětnou vazbu řešení mé stížnosti.
S pozdravem
Bohdana Termerová
správnost zboží : pizza houska v ceně 8,90 Kč
Co se týče zboží, evidentně rozlišit vzhled či gramáž, jedná-li se o dvojí cenu.
Pokladním předávat správné kódy ke zboží, což má na starosti zajisté jiný pracovník.
Pravidelné školení všech zaměstnanců, aby měli přehled o zboží v obchodě a taktéž zásady etikety.
Děkuji
|
Tweet |
V případě, že je nesprávně naúčtováno zboží a kupující tuto skutečnost může prokázat, je prodejce povinen vrátit peněžní prostředky uhrazené navíc. Pokud tak neučiní, získá majetkový prospěch bez právního důvodu.
Dozor v oblasti správného účtování nákupu provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného nesprávného účtování zboží by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za zjištěný správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.