Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, šel jsem do prodejny v České Lípě reklamovat telefon, když jsem ho predal slecna mi rekla, že minuty a data z toho období kdy nebudu čerpat ze SIM tak mi budou prevedeny(protože mi nebyl nabidnut zapucni telefon) když jsem prišel za 14 dní pro telefon,t en opraven nebyl, zaplatil jsem dopravu a čekám znovu až bude opraven, den vyzvednutí mi bylo receno, že mi pujci zapucni telefon, abych mohl aspon volat, ale v den kdy jsem si pro nej došel tak už mi ho nebyli schopni dat a jeste mi chytrý pan prodavač řekl, že mi prijde sms na mé číslo, že si ho mohu vyzvednout, ale jak to zjistim když nemam telefon? A že s převedením minut na dalsi mesic bude problem, že to nejspis nepujde,nejsem schopny tarif vyuzivat...
Reklamace Iphone SE 128gb
Požadoval bych vracení penez za tarif, který kvuli problemu v prodejne nejsem schopny uživat
|
Tweet |
Spotřebitelé jsou informování o podmínkách zapůjčení náhradního telefonu po dobu reklamace na https://www.t-mobile.cz/podpora/reklamace následujícím způsobem: "Pokud u nás máte smlouvu, můžeme vám zapůjčit náhradní zařízení zdarma. Konkrétní podmínky s vámi probere konzultant při zakládání reklamace. Snažíme se, abyste na zápůjčku dostali srovnatelné zařízení od stejného výrobce."
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Dohoda sjednaná mezi spotřebitelem a zaměstnancem společnosti je tak závazná a podnikatel by měl svůj závazek dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.