Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Objednal jsem si držák na telefon do auta za 519 Kč a byla mi poštou dodána plastová dóza (gumová) .Předem jsem zaplatil celkovou cenu prostřednictvím. Jsem připravený dozu vrátit.
Objednaný držák na telefon za 519 Kč
Dodání objednaného držáku na telefon do auta - budu spokojený. A adresa na jakou mám vrátit nepotřebnou dózu plastovou.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.
V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz
Uvítal bych dodání držáku na telefon do auta, když to nepůjde tak potom zruším kupní smlouva do stanvoveného termínu, t.j. od 23.7. do 14 dnů. 3.8.2018.
Současně vrátím mnou neobjednanou dózu z plastu odesílateli, t.j. HS PLUS d.o.o., P.O.BOX 13 60010 Depo Brno 71.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
Za zaslanie nesprávneho produktu sa ospravedlňujeme. Ohľadom výmeny/reklamácie tovaru nás prosím kontaktujte na info@vigoshop.cz - tovar môžete vrátiť do 14 dní od doručenia a vrátime Vám peniaze. Prípadne si tovar môžete nechať - ak oň máte záujem, a objednať si držiak na telefón s 20% zľavou.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vážení,
vrátil jsem dozu dodanou mě místo držáku na telefon do auta dne 30.07.2018 podacím lístkem č. BA0308686764X a v zásilce jsem přiložil dopis, ve kterém jsem navrhl zrušit kupní smlouvu v případě, když mi nebude doručeno objednané zboží, t.j. držák na telefon do auta.
Zatím se nic jiného neudálo.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat na vyjádření spotřebitele.
Zákazník nesplnil podmienky reklamácie - nevyplnil reklamačný formulár a neuviedol kód reklamácie na balík - tým pádom sa spomalila identifikácia balíka a aj celkové riešenie reklamácie, resp. vrátenia výrobku.
Reklamáciu v systéme evidujeme a platba by mala prebehnúť v priebehu týždňa.
Žádná platba neproběhla ani do 15.9.2018.
J. Kalivoda
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.