Společnost


DAMAINVEST s.r.o.

Počet nahlášených stížností:432
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#25109Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2018, před 6 lety

Marcela Kissová

Znění stížnosti

Po několika emailech, kde mi paní tvrdí,jak pošle peníze zpět ještě tento týden,nejpozději příští, se stále nic neděje. Zboží jsem vracela před více jak 2 měsíci a peníze zpět stále nemám.


Produkt

dámské plavky vel M -oranžové


Požadované řešení

prosím o vrácení peněz za vrácené zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2018 10:05, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2018 10:38, před 6 lety

Dobry den,

jake je cislo vasi objednavky? Cislo ktere jste poslala nyni neodpovida nasemu cislovani objednavek a vasi objednavku nemuzeme dohledat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.7.2018 10:53, před 6 lety


Marcela Kissová

číslo objednávky 1804300004

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 10:54, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.8.2018 09:46, před 6 lety

Dobry den,

pod timto cislem objednavky neevidujeme zadnou objednavku. Cislo objednavky neodpovida nasi ciselne rade. Objednavala jste opravdu od nas? Prekontrolujte prosim jeste svoje cislo objednavky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.8.2018 10:02, před 6 lety


Marcela Kissová

---------- Původní e-mail ----------
Od: DAMAINVEST s.r.o. <876eshop@gmail.com>
Komu: marcela141@seznam.cz
Datum: 3. 5. 2018 7:57:39
Předmět: Objednávka 1804300004

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2018 12:43, před 6 lety

Dobry den,

pod timto cislem objednavky neevidujeme zadnou objednavku. Cislo objednavky neodpovida nasi ciselne rade. Objednavala jste opravdu od nas? Prekontrolujte prosim jeste svoje cislo objednavky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.11.2018 09:03, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.11.2018 09:05, před 6 lety


Marcela Kissová

Hodnocení: