Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25115Nedodaná doporučená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2018, před 7 lety

Kateřina Medřická

Znění stížnosti

Dnes 25.7. od rána čekám na dopor. zásilku. V 10 hod.nacházím ve schránce lístek "adresát nezastižen".Dodávám že,zvonky zvoní,okna dokořán,schránka i zvonky volně přístupné.Proto podávám stížnost na doručovatele V. J., který nejen, že neumí pozdravit (opakovaně),ale po mé výtce se mě tímto způsobem snaží zřejmě vytrestat.Stížnost jsem již tel. hlásila na infolince ČP i na pobočce Tilleho nám P-5. Také tímto sděluji, že potíže s dodáváním zásilek(nejvíce balíků),jsou zde dlouhodobě na denním pořádku a to nejen za pochůzek p. Vyhňáka. Děkuji za nápravu Medřická Kateřina,


Produkt

doporučená zásilka č.RR446185633CZ


Požadované řešení

Žádám opětovné doručení zásilky a alespoň kárný postih pro takto nezodpovědného a neslušného doručovatele.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 09:32, před 7 lety

Pro doporučené psaní uvádí podnik v poštovních podmínkách doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání. Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené. Pokud nebyla zásilka doručena v době přiměřené, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.