Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes eshop jsem objednala šaty. Zaplatila dobírku a doma zjistila,že mi šaty nesedí. Zajela jsem tedy na prodejnu Orsay a šaty předala prodavačce.
Ta mi ovšem sdělila, že peníze zpět za zboží vrátit nelze ani hotově ani na účet, pouze na dárkovou kartu, kterou jsem si bohužel nechala vnutit. Ovšem v obchodních podmínkách nic takového nemají a myslím, že ani ze zákona je takový postup nesprávný.
Šaty
Vrátit peníze z dárkové karty na účet.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Při využití práva na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů by měl spotřebitel dodržet postup navzájem ujednaný formou obchodních podmínek vztahujících se na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu Orsay, který je pro smluvní strany závazný. Dle VOP čl. 5.4. je třeba při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy bez uvedení důvodu zaslat zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na adresu Xpress Trans s.r.o., K Dálnici - HALA F, ZPĚTNÁ ZÁSILKA ORSAY, 253 01 Hostivice, Česká Republika. K vrácenému zboží doporučujeme přiložit: kopii dodacího listu a faktury, pokud tyto dokumenty byly vystaveny, nebo jiný doklad prokazující koupi zboží; písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak). Do vyjádření uveďte adresu pro doručování, telefon a e-mail.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.