Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#25120Kvalita potravin

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2018, před 6 lety

Tomáš Prokop

Znění stížnosti

Dobrý den, je pravda, že jste levný obchod, protože necháváte vyrábět výrobky pro svou prodejnu zejména třeba v Polsku kdy obal je stejný jako v Německu ale složení je zcela jiné než třeba v Německu, hm?...zde jsou potraviny prostě horší a vy to doháníte levnější cenou nebo vaší tzn. manažéři aby měli odbyt? je tak?
Akorát se divím, že slavný Pohlreich nebo jak si ten šoumen říká dělá reklamu vám kdy kvalita jde bohužel až na druhé místo!!!
Třeba příklad je Pedigree pro pejsky nebo jogurty Jogobela apod.....
Já jezdím nakupovat občas do Německa také do Kauflandu a mohu soudit, že ceny jsou cca stejné akorát kvalita což je to nejdůležitější třeba u drogérie je daleko lepší v Německu a jak jsem řekl cena po přepočtu je stejná..akorát platy zde máme trochu jiné, že ??...

Děkuji za vaší odpověď, Tomáš Prokop

PS : doufám, že se ji někdy dočkám, protože co chcete na toto napsat, že??....


Požadované řešení

Prodávat kvalitnější potraviny přeci!!!!
Proč stejná značka se jednou vyrábí pro Německý trh v Rakousku třeba čokoláda Milka a druhá v Maďarsku???!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 16:09, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky (např. potraviny nebo krmiva) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

V případě podezření na nízkou kvalitu potravin doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby podal podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.

V případě zájmu může spotřebitel podpořit kampaň Stop dvojí kvalitě zde: https://www.dtest.cz/kampane/dvoji-kvalita

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.8.2018 16:48, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2018 12:38, před 6 lety

Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.