Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25121Nepřepravený slunečník ze Sardinie-Olbia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

43 minut 12 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2018, před 6 lety

Jaromír Holý

Znění stížnosti

Včera 24.7 jsem se vracel z dovolené ze sardinie -Olbia a nebyl mi vzat na přepravu zpátky slunečník ,který mě tam odvezli a to nás bylo více...museli jsme ho tam vyhodit ,přestože to byl kvalitní slunečník a ještě jsme ho dostali jako dárek..četl jsem dopravní předpisy a slunečník mají přepravit zdarma pokus se vejde do váhového limitu,což by se vešel..ale zkrátka je všem vyházeli a chtěli 60 euro za přepravu..


Produkt

to již nemám a byl to dárek


Požadované řešení

alespon náhrada slunečníku- 600 kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2018 13:29, před 6 lety

Slunečník se započítává do povolené váhy 15 kg a zároveň jeho rozměry nesmějí překročit max. rozměry stanovené pro přepravu standardního zapsaného zavazadla (délka každé strany menší než 150 cm a součet všech tří stran menší než 250 cm). Pokud se slunečník váhově či rozměrově nevejde do povolených limitů, klient na místě hradí příslušný poplatek za přepravu nadrozměrného zavazadla či za nadváhu.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.