Společnost


EUROGAMES BIS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#25127Biohazard

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2018, před 6 lety

Jiri Szalay

Znění stížnosti

Propustili mě s nemocnice nemám doklady peníze nic a mám uložené ve skříňce své věci plus infekční odpad s


Požadované řešení

Vydat věci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 11:37, před 6 lety

V souladu s platnou právní úpravou se schovatel (tedy ten, kdo věc bere do úschovy) zavazuje převzít věc, aby ji pro uschovatele opatroval. Schovatel opatruje věc tak, jak bylo ujednáno, jinak tak pečlivě, jak to odpovídá povaze věci a jeho možnostem, aby na věci nevznikla škoda.

Uschovatel nahradí schovateli nezbytné náklady, které na věc při jejím opatrování vynaložil; náhrada jiných nákladů schovateli náleží, nebylo-li jinak ujednáno, jako nepřikázanému jednateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2018 12:05, před 6 lety

Dobrý den,
pan Jiří Szalay neuvedl , na kterém nádraží měl uložené věci, neuvedl číslo schránky, ani kdy a jak dlouho tam měl věci uložené.
Pokud to už je delší dobu věci jsou uloženy v depozitu. Bohužel neuvedl žádné konkrétní informace, které se týkají jeho věcí.
Pokud měl věci uložené v Praze na hlavním nádraží, může kontaktovat technika 602 237 967.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.7.2018 15:08, před 6 lety


Jiri Szalay

Podle zmluvních podminek máte napsano veci se po 72h ukladajú do depozitu avšak tohle nedelate a jsou tam i týždne kde to presahuje nekolika pár tisíc korún

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.8.2018 14:24, před 6 lety

Společnost nám zaslala následující vyjádření:

"Pan Jiri Szalay bohužel nekomunikuje, neuvádí žádné přesné informace, na kterém nádraží měl zavazadla uložena ani jak dlouho tam byly uložené. Proto mu nemůžeme pomoci. Úschovnu zavazadel provozujeme na 8 nádražích v ČR, proto tyto informace potřebujeme."

Stížnost proto přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o doplnění potřebných informací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2018 12:37, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 10:27, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.