Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V souladu s platnou právní úpravou se schovatel (tedy ten, kdo věc bere do úschovy) zavazuje převzít věc, aby ji pro uschovatele opatroval. Schovatel opatruje věc tak, jak bylo ujednáno, jinak tak pečlivě, jak to odpovídá povaze věci a jeho možnostem, aby na věci nevznikla škoda.
Uschovatel nahradí schovateli nezbytné náklady, které na věc při jejím opatrování vynaložil; náhrada jiných nákladů schovateli náleží, nebylo-li jinak ujednáno, jako nepřikázanému jednateli.
Dobrý den,
pan Jiří Szalay neuvedl , na kterém nádraží měl uložené věci, neuvedl číslo schránky, ani kdy a jak dlouho tam měl věci uložené.
Pokud to už je delší dobu věci jsou uloženy v depozitu. Bohužel neuvedl žádné konkrétní informace, které se týkají jeho věcí.
Pokud měl věci uložené v Praze na hlavním nádraží, může kontaktovat technika 602 237 967.
Podle zmluvních podminek máte napsano veci se po 72h ukladajú do depozitu avšak tohle nedelate a jsou tam i týždne kde to presahuje nekolika pár tisíc korún
Společnost nám zaslala následující vyjádření:
"Pan Jiri Szalay bohužel nekomunikuje, neuvádí žádné přesné informace, na kterém nádraží měl zavazadla uložena ani jak dlouho tam byly uložené. Proto mu nemůžeme pomoci. Úschovnu zavazadel provozujeme na 8 nádražích v ČR, proto tyto informace potřebujeme."
Stížnost proto přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o doplnění potřebných informací.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.