Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na stránkách J-F-T.cz jsem si objednala rybářskou tašku. Nedopatřením došlo k objednání dvou tašek. Jednu jsem zaplatila v pořádku předem přes PayPal. Druhá měla být hrazena převodem. Objednávku této druhé tašky jsem se snažila zrušit telefonicky i e-mailem, nebylo možné se na číslo +420 774 292 292 dovolat stejně, jako je tomu i dnes. Pán zaslal obě tašky naráz a jelikož jsme nevěděli, která taška je která, tak jsme přebrali obě. S pánem jsme se dohodli na vrácení tašky. S veškerými požadovanými podklady jsme tašku zaslali na uvedenou adresu. Pán si ale balík nevyzvedl a taška se vrátila zpět. Na e-mail se nikdo neozýval a podařilo se nám dovolat na číslo. Tam nám pán sdělil, že byl přítomen. Je zvláštní, že taška ležela na poště 14dní. Domluvili jsme se, že tedy zašleme znovu a e-mailem zašleme i číslo balíku, aby věděl, který si vyzvednout. Balík si pán těsně před vypršením lhůty uložení na poště balík vyzvedl. Od té doby ale znovu žádná komunikace ani vrácení peněz. Kontaktuji firmu e-mailem, telefony nikdo nezvedá.
Obal 3 komorový 160 cm Premium Black
Požaduji vrácení peněz za tašku včetně mnou vynaložených peněz na poštovné, které jsem musela hradit celkem 3x.
|
Tweet |
V případě, že bylo od smlouvy ve lhůtě 14 dnů odstoupeno, je obchodník povinný vrátit uhrazené finanční částky do 14 dnů od doručení odstoupení. V případě, že poprvé balík obchodník nepřevzal, porušil tím svou právní povinnost, v důsledku čehož vznikla spotřebiteli škoda, tudíž odpovídá i za ní.