Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po 30-ti dnech mrtvého brouka mi přišel balík s úplně jiným zbožím - objednán jeden z nejlepších pokud ne vůbec rostliných proteinů od Reflex Nutrition za 1049,- (bezlepkový a bez soji) a přišel od jakési neznámé zn. Muscle Sport (Čína) v ceně cca 600,- kč pšeničný s obsahem lepku a soji.
To samé objednaný multivitamín s vit. K2-MK7 placeno 519,- přišel také od zn. MusleSport jakýsi multivitamín C+D+E údajně na podporu pohlavních orgánů a tvourbu spermií... nejdůležitější K2 nikde.
Do třetice objednána kloubní výživa od Německé zn. Extrafit, která obsahuje na 20 účinných látek a tentokrát zaslali kolagen od Nutrendu s přidaným vit C.
Celkem za 1886,- kč zakoupeno na sportstation.cz kde je uveden kontaktní email info@all4fit.cz, stejný vlastník Jakub Studený. Telefoní číslo nedostupné a na emaily nereagují!
Vrácení zaplacené částky 1886,- kč, toto je opravdu drahý celaskon...
placeno
http://www.sportstation.cz/proteiny-bilkoviny-2/reflex-nutrition-vegan-protein-2-1-kg/
http://www.sportstation.cz/vitaminy-mineraly/reflex-nutrition-nexgen-pro-90-kapsli/
http://www.sportstation.cz/kloubni-vyziva/extrifit-gela-1000-250-tablet/
doručeno
https://eshop.alfafit.cz/cz-detail-238427-muscle-sport-vegetarian-super-protein-2270-g-doprava-zdarma.html?id_varianty=12188
https://eshop.alfafit.cz/cz-detail-237205-muscle-sport-s-u-perman-90-kapsli.html
kde je navíc toto upozornění - "Nevhodné pro diabetiky a osoby s respiračním onemocněním (např. astma), onemocněním srdce, cév, jater a ledvin a poruchami krevního tlaku." (jsem astmatik)
https://www.sasynshop.cz/zbozi-v-akci/flexit-liquid--500-ml-gelacoll--180-kapsli/
toto jediné by se asi dalo nějak akceptovat, ale po domluvě!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.