Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již několikrát jsem žádal písemně o ukončení zasílání jak jakýchkoliv nabídek a neobjednaných mincí, což prakticky znamená
vymazání mých osobních ůdajů z Vaší databáze, ale pokaždé bezvýsledně. Jsem téměř devadesátiletý důchodce a mincí už mám dost do konce mého života, ale s penězi musím šetřit. Každá Vaše nevyžádaná zásilka pro mne představuje problém s odesíláním nevyžádané zásilky. Všechny nevyžádané mince jsem vrátil a tak Vás žádám naposledy, abyste mi žádné další materiály už neposílali a vymazali moje osobní ůdaje z Vaší databáze. V případě, že toto vymazání z Vaší databáze neprovedete, budu nucen si stěžovat na vyšších kompetentních orgánech.
S pozdravem Josef Cvan,
Pod Zámkem 103
696 15 Ćejkovice
Ukončení mého členství ve Vašem sběratelském klubu vymazáním z Vaší databáze a vyrovnáním Vašich případných pohledávek za nevyžádané mince jejich vrácením poštou.
|
Tweet |
Pokud byl závazek mezi společností a spotřebitelem zrušen, může spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Místo: Plzeň
Datum: 27.07.2018
Zákaznické číslo 1259873
Vážený pane Cvejne,
děkujeme Vám za sdělení, na které rádi odpovídáme.
Byli jsme srozuměni s Vašim přáním již nadále nebýt informován o našich reklamních a nabídkových akcích.
Vaše zákaznické číslo bude proto s poznámkou na zrušení reklamních nabídek poznamenáno.
Dovolujeme si Vás upozornit, že některé akční nabídky jsou již 6-8 týdnů v předstihu plánovány, a proto může dojít k protnutí.
Pro ukončení zasílání newsletteru e-mailem, je nutné v příchozí nabídce kliknout v posledním řádku na políčko “zde” a poté se Vám zobrazí potvrzení o zrušení zasílání nabídek formou newsletteru.
Chtěli bychom Vás upozornit, že u nás máte evidovanou pouze jednu objednávku a jednu osedlanou zásilku a to v roce 2016. Od té doby Vám již nic zaslaného nebylo.
K dnešnímu dni jsme neregistrovali žádnou písemnou žádost o vymazatání z databáze, je možné, že si nás pletete s nějakou konkureční společností.
Prosíme o pochopení této situace.
Těší nás, že jsme Vám mohli poskytnout potřebné informace.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zakaznický servis
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.