Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den, 14.7.2018 jsem nahlašovala reklamaci na myčku. Až dnes 25.7. se mi ozvali ze servisu. A to jsem musela několikrát volat na vaše call centrum a urgovat. Při nahlašování jsem vaši operátorce hlásila údaje z účtenky a po několika dnech jste mi psali, že údaje nemáte. Znovu jsem ihned údaje poslala a týden trvalo než se mi někdo ozval. Opět jsem musela volat na call centrum a připomenout se.
Jsem z vašeho obchodu zklamaná. Chápu, že je doba dovolených, nicméně mě jako zákazníka to tolik nezajímá.
Děkuji Beranová
Sleva
|
Tweet |
Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Lze si dohodnout lhůtu jinou, ale pouze delší. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a kupující může od kupní smlouvy odstoupit, požadovat výměnu za nový kus či přiměřenou slevu z ceny věci, je-li věc i přes vadu použitelná k původnímu účelu. Mohl by také ale stále trvat na odstranění vady opravou.
O vyřízení reklamace má prodávající povinnost kupujícího informovat. Neučiní-li tak, je reklamace po uplynutí lhůty pro její vyřízení považována za nevyřízenou a jako taková za porušení smlouvy podstatným způsobem. Stejně tak je nevyřízenou reklamací reklamace vyřešená jen zčásti, tj. některé vady byly opomenuty nebo nebyly řádně odstraněny a věc po převzetí vykazuje stále ty samé vady.
Zároveň může spotřebitel kontaktovat Českou obchodní inspekci, která může postihnout prodávajícího pokutou za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace podle správních předpisů.
Na žádost společnosti stížnost znovu otevíráme. Společnost tedy má možnost doplnit své vyjádření.
Dobrý den, reklamace byla vyřízena v záruční době. Zákaznici jsme za opakované kontaktování zaslali kartu IKEA. Zákaznice souhlasila. Tímto považujeme případ za uzavřený.
Hodnocení: