Společnost


IKEA Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

81%
19%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#25134Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2018, před 6 lety

Adéla Beranová

Znění stížnosti

Dobrý den, 14.7.2018 jsem nahlašovala reklamaci na myčku. Až dnes 25.7. se mi ozvali ze servisu. A to jsem musela několikrát volat na vaše call centrum a urgovat. Při nahlašování jsem vaši operátorce hlásila údaje z účtenky a po několika dnech jste mi psali, že údaje nemáte. Znovu jsem ihned údaje poslala a týden trvalo než se mi někdo ozval. Opět jsem musela volat na call centrum a připomenout se.

Jsem z vašeho obchodu zklamaná. Chápu, že je doba dovolených, nicméně mě jako zákazníka to tolik nezajímá.

Děkuji Beranová


Požadované řešení

Sleva


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 09:03, před 6 lety

Zákon stanoví prodávajícímu povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, u složitých případů do 3 pracovních dnů, přičemž reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 kalendářních dní. Lze si dohodnout lhůtu jinou, ale pouze delší. Vyprší-li zákonná či smluvená lhůta, považuje se to za podstatné porušení smlouvy a kupující může od kupní smlouvy odstoupit, požadovat výměnu za nový kus či přiměřenou slevu z ceny věci, je-li věc i přes vadu použitelná k původnímu účelu. Mohl by také ale stále trvat na odstranění vady opravou.

O vyřízení reklamace má prodávající povinnost kupujícího informovat. Neučiní-li tak, je reklamace po uplynutí lhůty pro její vyřízení považována za nevyřízenou a jako taková za porušení smlouvy podstatným způsobem. Stejně tak je nevyřízenou reklamací reklamace vyřešená jen zčásti, tj. některé vady byly opomenuty nebo nebyly řádně odstraněny a věc po převzetí vykazuje stále ty samé vady.

Zároveň může spotřebitel kontaktovat Českou obchodní inspekci, která může postihnout prodávajícího pokutou za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace podle správních předpisů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 10:37, před 6 lety

Na žádost společnosti stížnost znovu otevíráme. Společnost tedy má možnost doplnit své vyjádření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2018 11:59, před 6 lety

Dobrý den, reklamace byla vyřízena v záruční době. Zákaznici jsme za opakované kontaktování zaslali kartu IKEA. Zákaznice souhlasila. Tímto považujeme případ za uzavřený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.9.2018 17:25, před 6 lety


Adéla Beranová

Hodnocení: