Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25135Nedoručení balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 41 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2018, před 6 lety

Věra Tichá

Znění stížnosti

Dne 25.7.2018 jsme dostali sms, že nám bude doručen balík č. zásilky DR 9309122182 s tím, že dnes 25.7.2018 ( středa) nám bude během dne doručena zásilka na dobírku 653,- Kč. Bohužel opětně pošta selhala a už po druhé nedoručila. Ten samý balík pod č.zásilky DR 9309120120 B totiž paní vedoucí z pošty na Chomutov 5,43005 poslala zpět( a to z důvodu, že paní Martina Součková byla ve Francii a nemohla tudíž tu zásilku vyzvednout a já jako matka mě bylo řečeno, že pošta má jiné podmínky předání než když je zásilka doručena poštou do ruky. Tak toto mě bylo řečeno od paní vedoucí této pošty. a společnost od které byla objednávka uskutečněna nám na podruhý tuto stejnou zásilku posílala znova. A ta opětně nebyla dodána a to platíme poštovné 98,- Kč. Můžete nám prosím sdělit proč se toto děje a to hlavně na této poště ?!
Martina Součková


Produkt

Byly to šampony a ne laciné.


Požadované řešení

Nás tady zaráží jedna věc proč máme platit 98 ,- Kč za doručení zásilky do ruky když se toto neprovádí.A bylo celkem 2x. A ještě ke všemu to byly jen šampony nebyly určeny do vlastních rukou a nebyly vydány ani po předložení OP matky mé dcery.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 08:57, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.