Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25144Zrušení VIP členství a odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2018, před 6 lety

Jan Peška

Znění stížnosti

Dobrý den,pomohl jsem kamarádovi zaplatit pomocí mé platební karty VIP
členství v seznamce Be2 149,-Kč.Nevšimli jsme si v podmínkách,že pokud
zkušební členství do 14 dnů nezrušíme,dojde k automatickému prodloužení
a stržení částky tuším 2240,-Kč na aktivaci dalšího členství na další
tři měsíce.Jakmile mi byla částka stržena z účtu,zablokoval jsem kartu a
kamarád poslal na zřejmě špatný mail požadavek na zrušení členství,který
mu nebyl potvrzen,ale od považoval záležitost za vyřízenou.
Po uplynutí několika měsíců se ozvala vamahačská agentura prostřednistvím mailu,že musí zaplatit částku 2255,-Kč.za poskytované služby Be2.Smlouvu tedy správným způsobem nezrušil a ona dál platila..Volal do agentury a tam mu
bylo paní právničkou skutečně potvrzeno,že musí zaplatit..
Poslal tedy žádost o zrušení členství a odstoupení od smlouvy na již správný mail a dostalo se mu odpovědi,že se za tři dny ozvou.Chci mít jistotu,že dojde opravdu ke zrušení této smlouvy a VIP členství.Částku bude asi muset agentuře zaplatit,jak jsem pochopil.


Produkt

Seznamka Be2


Požadované řešení

Prosím o zrušení VIP členství a odstoupení od smlouvy pro uživatele seznamky
Be2 Jméno:Václav Seyček
Mail:seyda@seznam.cz
Země:Česko
Uživatelské jméno:Seyda

Děkuji za pomoc

S pozdravem

Jan Peška


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 13:07, před 6 lety

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2018 11:02, před 6 lety

ID: 164541889


Dobrý den.

Prodlužování dotazovaného Prémiového členství bylo již zrušené.

Odstoupení od smlouvy již ale není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy / obchodního vztahu, které bylo v případě dotazovaného Prémiového členství k datu: 10.11.2017.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2018 12:13, před 6 lety


Jan Peška

Dobrý den,

Včera byla bankovním převodem odeslána
dlužná částka ze strany pana Václava Seyčka
na účet vymahací agentury ve výši 2555,-Kč,
doufám, že bude tímto smlouva zrušena a
záležitost budem oboustranně považovat za
vyřízenou a z vaší strany tím pádem už do
budoucna nedojde k nárokování dalších
částek z důvodu stále trvající smlouvy.
Podle vašeho vyjádření nelze již nikdy smlouvu
vypovědět z důvodu pozdní žádosti??-To je jistě
z právního hlediska špatně a museli bychom to
řešit jinak.

Děkuji za odpověď a kladné vyřízení

S pozdravem

Peška

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 12:51, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.7.2018 15:02, před 6 lety

ID: 164541889


Dobrý den.

V souvislosti s Výpovědí Prémiového členství pana Seyčka viz prosím první část komentáře ze dne 27.07.2018:

''Prodlužování dotazovaného Prémiového členství bylo již zrušené.''.

V zájmu urychlení evidence dlužného poplatku a smazání profilu prosím zašlete na adresu Oddělení pohledávek be2 (collections@be2.com) potvrzení o realizaci úhrady,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 08:41, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 18:14, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.