Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,pomohl jsem kamarádovi zaplatit pomocí mé platební karty VIP
členství v seznamce Be2 149,-Kč.Nevšimli jsme si v podmínkách,že pokud
zkušební členství do 14 dnů nezrušíme,dojde k automatickému prodloužení
a stržení částky tuším 2240,-Kč na aktivaci dalšího členství na další
tři měsíce.Jakmile mi byla částka stržena z účtu,zablokoval jsem kartu a
kamarád poslal na zřejmě špatný mail požadavek na zrušení členství,který
mu nebyl potvrzen,ale od považoval záležitost za vyřízenou.
Po uplynutí několika měsíců se ozvala vamahačská agentura prostřednistvím mailu,že musí zaplatit částku 2255,-Kč.za poskytované služby Be2.Smlouvu tedy správným způsobem nezrušil a ona dál platila..Volal do agentury a tam mu
bylo paní právničkou skutečně potvrzeno,že musí zaplatit..
Poslal tedy žádost o zrušení členství a odstoupení od smlouvy na již správný mail a dostalo se mu odpovědi,že se za tři dny ozvou.Chci mít jistotu,že dojde opravdu ke zrušení této smlouvy a VIP členství.Částku bude asi muset agentuře zaplatit,jak jsem pochopil.
Seznamka Be2
Prosím o zrušení VIP členství a odstoupení od smlouvy pro uživatele seznamky
Be2 Jméno:Václav Seyček
Mail:seyda@seznam.cz
Země:Česko
Uživatelské jméno:Seyda
Děkuji za pomoc
S pozdravem
Jan Peška
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 164541889
Dobrý den.
Prodlužování dotazovaného Prémiového členství bylo již zrušené.
Odstoupení od smlouvy již ale není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy / obchodního vztahu, které bylo v případě dotazovaného Prémiového členství k datu: 10.11.2017.
Dobrý den,
Včera byla bankovním převodem odeslána
dlužná částka ze strany pana Václava Seyčka
na účet vymahací agentury ve výši 2555,-Kč,
doufám, že bude tímto smlouva zrušena a
záležitost budem oboustranně považovat za
vyřízenou a z vaší strany tím pádem už do
budoucna nedojde k nárokování dalších
částek z důvodu stále trvající smlouvy.
Podle vašeho vyjádření nelze již nikdy smlouvu
vypovědět z důvodu pozdní žádosti??-To je jistě
z právního hlediska špatně a museli bychom to
řešit jinak.
Děkuji za odpověď a kladné vyřízení
S pozdravem
Peška
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
ID: 164541889
Dobrý den.
V souvislosti s Výpovědí Prémiového členství pana Seyčka viz prosím první část komentáře ze dne 27.07.2018:
''Prodlužování dotazovaného Prémiového členství bylo již zrušené.''.
V zájmu urychlení evidence dlužného poplatku a smazání profilu prosím zašlete na adresu Oddělení pohledávek be2 (collections@be2.com) potvrzení o realizaci úhrady,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.