Společnost


Driveto s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25148Nedodaná služba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2018, před 6 lety

Tomáš Šulek

Znění stížnosti

Společnost Driveto s.r.o. inzerovala auto na operativní leasing, které následně odmítla dodat z důvodu interní chyby.


Produkt

Název auta: BMW X6 xDrive35i Steptronic Doba pronájmu: 36 měsíců Roční nájezd: 25 000 km Celkový nájezd: 75 000 km Měsíční splátka bez DPH: 3 138 Kč


Požadované řešení

Jako řešení navrhuji dodat automobil za původně inzerovanou cenu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2018 20:41, před 6 lety

Má se za to, že návrh poskytnout službu za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Pokud spotřebitel nabídku přijal, byla smlouva uzavřena. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo ze zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku. Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.

Pouze v případech, kdy by došlo ke zjevné administrativní chybě, že spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byla služba poskytnuta za uvedenou cenu, může společnost odůvodněně spotřebitele informovat o správné výši ceny.

Kdyby společnost vůbec neměla v úmyslu službu poskytnout a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na její služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2018 10:10, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.