Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na začátku mi přišla nabídka od Českého mincovního úřadu na nákup některých mincí - některé se mi líbily, tak jsem si je objednal a také zaplatil. Poté mi přišly nabídky na mince, o které jsem neprojevil zájem, a tak jsem nereagoval. Asi po 3 měsících mi přišel dopis od Aleknum Group, že jsem jejich věřitelem.
Poslali mi výzvu k úhradě dluhu.
Je tady - zboží mincovního úřadu datum splatnosti 26.4.2018 1489,- úrok z prodlení 27,60Kč => dlud celkem 1516,60Kč. Aleknum Group si k tomu přidala - Postoupené příslušenství 260,- a Náklady vymáhání 660,-. Dluh celkem 2436,-. Dále je zde napsáno, že se každým dnem dluh navyšuje o zákonnou či smluvní sazbu úroku z prodlení.
Nevím, co mám v tuto chvíli dělat.
Nemám dokumenty žádné všechny jsem již vyhodil.
Jelikož jsem zboží nechtěl a nedostal, tak nevím, proč bych měl něco platit.
Nevím, jak se s nimi spojit. Obálky od mincí jsem po přijetí již vyhodil.
Chci, aby byla pohledávka zrušena.
Na společnost Aleknum Group jsem psal mail, že o nich nic nevím a odeslali mi, mail že jim dlužím peníze.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 ti dní od převzetí první dodávky zboží. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Místo: Plzeň
Datum: 27.7.2018
Zákaznické číslo: 1617141
Vážený pane Pihero,
dovolujeme si Vás informovat, že zasíláme pouze objednané zboží a reagovali jsme na Vámi uskutečněnou telefonickou objednávku ze dne 21.3.2018 s rezervačním číslem R043A01. Při prošetření této záležitosti vyšlo najevo, že k Vaší zakázce se zároveň vázal i následný odběr celé edice. Pravděpodobně zde došlo jen k nedorozumění.
Na základě výše uvedené objednávky, Vám bylo zasláno zboží s fa č.1 viz příloha, kde byla ražba „Zakladatelé Československa“ za zvýhodněnou cenu 199,- Kč a k tomu Vám byla zaslána ražba „Tomáš Masaryk“ za cenu 1290,- Kč v rámci sběratelského servisu.
Neprovedl jste za obdržené zboží žádnou úhradu a i po odeslání 3 upomínek, jste nereagoval a proto jsme pohledávku postoupili inkasní společnosti.
Dali jsme pokyn, aby Vám nadále nebyly zasílány žádné reklamní nabídky.
Mějte prosím pochopení, že všechny dodávky, které se nacházejí již v tiskárně nebo jsou v oběhu nemůžeme zastavit jen pro jednoho zákazníka. Může se tedy stát, že obdržíte ještě některou z našich aktuálních nabídek
v období 6-8 týdnů.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.