Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.6.2013 jsme s dcerou zakoupilY 2 bundy koženkové na prodejně Maxim v Třebíči. Přes léto nebyly skoro nošeny.Během října se u jedné z nich začal olupovat vrchní materiál na loktech,poutku a límci.15.10.2013 jsem ji reklamovala.Na prodejně mi hed tvrdili že mi tu reklamaci asi neuznají, že je bunda hodně obnošená. Nakonec to sepsali. Pouze jsme se nemohli domluvit jaká cena patří k této bundě.Já jsem si myslela, že ta vyšší.Po měsíci mi bundu vrátili, s tím ,že se jedná o silné opotřebení a nesouhlasí datum nákupu a cena bundy.Po té jsem jim písemně oznámila ,že s tím nesouhlasím ,ale je možné ,že cena bundy je ta druhá. Asi 2 měsíce se nic nedělo ,tak jsem kopii dopisu poslala na jejich firmu do Prahy. Bylo mi odepsáno ,že mám bundu donést na druhé posouzení.Tak jsem učinila 7.2.2014.Po měsici mi bundu vrátili s tím ,že jsem tu bundu nekoupila 25.6,2013 ,protože je už na prodejně v té době neměli (cena byla 480Kč),takže jsem údajně koupila jinou bundu a tuto za ni vydávam. Cena bund co jsem koupila byla 595kč a 640Kč.
Hnědá koženková bunda s kapucí s úpletovými pásky na rukávech a spodku.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
V tomto případě, kdy není na prodejním dokladu přesněji specifikován výrobek musí prodejce prokázat, že se o zakoupenou bundu vyznačenou na prodejním dokladu nejedná. I přes to, že spotřebitel má prokázat, že výrobek na prodejně zakoupil, tak pochybení prodejce spočívající v nedostatečném vyplnění kupního dokladu nemůže jít k tíži spotřebitele.
Společnost SWIEC TRADING s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.