Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#25151Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2018, před 6 lety

Mirka Huňová

Znění stížnosti

Dobrý den
dnes mi Váš řidič měl doručit balík. Přišla mi sms, že bude balík doručen mezi 9-11 hodinou. Ve 12:15 jsem telefonicky kontaktovala řidiče a bylo mi sděleno, že se na nás nemohl dozvonit a že nikdo nebyl doma.
Doma jsem byla celý den a opravdu nikdo nezvonil. Psala jsem mu i sms na které číslo mě má kontaktovat ( sms poslána na číslo řidiče), prý mu sms nepřišla. Bohužel mě nekontaktoval ani na uvedené telefonní číslo v zácilce, jak je u Vás zvykem cca 5 minut před doručením zásilky. Chápu, že toho má řidič hodně, ale zaplatila jsem si doručení k domu a ne, abych si ho vyzvedla někde na výdejně, když jsem na něj čekala doma.

Posílám kontakt na sebe, jelikož jsem byla doma já a ne přítel.

Děkuji za odpověď,

Huňová


Produkt

Oblečení- Queens, cena 3260 Kč


Požadované řešení

Řešení necháme dle Vašeho uvážení, ale poprosíme informace o konečném výsledku, děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 15:02, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 20:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.