Společnost


SHOP TRADING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#25152Nevyrizena reklamace / nerespektovani odstoupeni od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2018, před 6 lety

Dušan Klisenbauer

Znění stížnosti

na Onlineshop.cz jsem si zakoupil sadu zahradniho nabytku 21.5.2018 Po rozbaleni jsem zjistil vadu lakovani. Reklamaci jsem podal 25.5.2018. Stejny den prodejce potvrdil prijeti reklamace c. OS3647/18. Prodejce poslal zadost o reseni reklamace na dodavatele (Garland) v kopii na me. Garland na reklamaci nereagovala. Po uplynuti lhuty 30 dni jsem urgoval prodejce o reseni, znovu poslal mail na firmu Garland, znovu bez reakce. Po dalsich urgencich jsme se 2.7. s Onlineshop.cz domluvili ze vymene vadneho stolu. Objednali svoz na 3.7. a zaroven pridelili reklamaci nove c. OS4639/18 se stejnou zavadou a s uvedenim ze dodavetel nereaguje. Stul odvezli ale novy stale nemam, po x urgencich stale nejsou schopni potvrdit dodani noveho stolu. Na zaklade straty duvery jsem se rozhodl 13.7. odstoupit od smlouvy a pozadal o svoz zbylych zidli ze setu a vraceni penez. Prodejce stale zada o strpeni a odvolava se ze ceka na reakci servisu Garland... Odstoupeni opakovane ignoruje a nerespektuje.a dokonce nove argumetuje ze jde o uplne novou reklamaci ze dne 2.7.2018 a cekaji vajadreni servisu dodavatele.


Produkt

Sedací sestava Astonia 6+ KOD-258-936 (Garland)


Požadované řešení

odvoz zbyvajici casti (6ks kresel) a vraceni kupni ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2018 09:30, před 6 lety

Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba (prodávající tedy odpovídá i za prodlení třetí osoby - dodavatele). Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Je-li smlouva porušena podstatným způsobem, má spotřebitel právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady, na odstranění vady opravou věci, na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy.

Zvolil-li spotřebitel jako nápravu dodání nové věci, je prodávající povinen tuto volbu spotřebitele respektovat a provést nápravu bez zbytečného prodlení (v rámci několik dnů). Pokud tak prodávající neučiní, má spotřebitel možnost odstoupit od smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.8.2018 19:00, před 6 lety

Dobrý den,
v první řadě se Vám opětovně omlouváme za způsobené nepříjemnosti při řešení Vaší reklamace. Vaše reklamace zjištěné výrobní vady byla ihned po ohlášení předána dodavateli výrobku pro ČR s prosbou nabídnutí možných variant řešení. I přes několik urgencí dodavatele z naší strany se nám nepodařilo vyjednat řešení bez nutnosti stažení výrobku na jeho servisní pobočku. To proběhlo po vzájemné dohodě a to na základě nečinnosti dodavatele. Vaše reklamace stolu však nebyla vyřízena dle Vašeho požadavku, kdy z naší strany Vám byl zprostředkován svoz i zbylé části a to z důvodu zpracování dle Vašeho požadavku, tedy odstoupením od kupní smlouvy. V současné době evidujeme Vaší reklamaci za uzavřenou, kdy veškeré finanční prostředky Vám byly navráceny formou reversu původní online platby. Velice nás mrzí vzniklá situace, které bylo možné předejít reakcí dodavatele a realizací příslibu výměny vadného stolu skrze něj.
S přáním hezkého dne a za portál ONLINESHOP.cz
Petr Hanuš

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.8.2018 10:48, před 6 lety


Dušan Klisenbauer

Dobry den,

neustale odvolavani se na dodavatele s kterym ja nemam nic spolecnyho je velice neseriozni.

Bbohuzel do dnesniho dne jsem penize spet neobdrzel. Od reklamace ubehlo 2,5 mesice, od odstoupeni od smlouvy uz ubehl 1 mesic!

s pozdravem
Klisenbauer

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2018 13:39, před 6 lety

Dobrý den,

našemu zákazníkovi byla předána naše omluva a reklamace dokončena k jeho spokojenosti, tedy odstoupením od kupní smlouvy.

S přáním hezkého dne

Petr Hanuš

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 08:46, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 08:59, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.