Společnost


PARADEO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25159Zaplaceno dva kusy zboží, dodáno 1kus

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2018, před 6 lety

Jana Lachmanová

Znění stížnosti

Objednala jsem si 2x podprsenka Gorsenia a zaplatila předem. Komunikace v pořádku jen do Te doby než mi přišel balíček.Po rozbalení jsem zjistila, že faktura č.11311801623 je vystavena na dva kusy,ale v balíčku byl jen jeden kus.Jedna podprsenka stála 570kc,takže me po nedodani dvou ks stála jedna podprsenka 1156kc. Okamžité jsem psala email s nazvem Stížnost na reklamace@rajpradla.cz,potom také na Facebook, ale od 13.6.18 16:20hod kdy jsem odesilala email ,se mi nikdo neozval,neomluvil , natož,aby poslal peníze . Telefon je stále obsazeny.


Produkt

podprsenka Gorsenia tělove barvy K231 Eva Big měkká BEI/75H


Požadované řešení

Prosím o dodání výše zmíněného zboží nebo vratit 570kc.S pozdravem Jana Lachmanová,Božičany79,Božičany,36226,tel.721581795


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2018 15:46, před 6 lety

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.

Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 13:04, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.