Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si 2x podprsenka Gorsenia a zaplatila předem. Komunikace v pořádku jen do Te doby než mi přišel balíček.Po rozbalení jsem zjistila, že faktura č.11311801623 je vystavena na dva kusy,ale v balíčku byl jen jeden kus.Jedna podprsenka stála 570kc,takže me po nedodani dvou ks stála jedna podprsenka 1156kc. Okamžité jsem psala email s nazvem Stížnost na reklamace@rajpradla.cz,potom také na Facebook, ale od 13.6.18 16:20hod kdy jsem odesilala email ,se mi nikdo neozval,neomluvil , natož,aby poslal peníze . Telefon je stále obsazeny.
podprsenka Gorsenia tělove barvy K231 Eva Big měkká BEI/75H
Prosím o dodání výše zmíněného zboží nebo vratit 570kc.S pozdravem Jana Lachmanová,Božičany79,Božičany,36226,tel.721581795
|
Tweet |
Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající. Vzhledem k tomu, že zboží bylo reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, platí právní vyvratitelná domněnka, že zboží bylo vadné již při převzetí. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí (tedy, že byly dodány všechny části). Zamítnutí reklamace je proto nutné přesvědčivě zdůvodnit.
Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.