Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 8.1.2014 byl přes internet koupen ovladač na Ps3 MAD CATZ MLG cena 2534.-Kč dne 24.2.2014 byl ovladač reklamován na pobočce,protože nefungují 3 joystiky ze 4. Dnes mi přišlo vyjadření na email:
Způsob reklamace: Zamítnutí
Bližší informace:Uvedená závada se neprojevila.Upozornění:protože se po dobu předání produktu do servisu žádná vada neprojevila ,reklamující bere na vědomí ,že se nejedná o opravu produktu.
Takže si máme nefunkční ovladač převzít s tím ,že mu nic není.
Gamepad Mad Catz PS3 MLG pro-Circult controller
Uznání reklamace ,protože po měsíci a půl od nákupu mám nefunkční ovladač. Vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že prodejce tvrdí, že se v servisu závada neprojevila, bude třeba mu existenci závady dokázat. Např. videem, jak ovladače ne/reagují. Prodejce by měl spotřebiteli i v rámci informační povinnosti sdělit, kde je problém, pokud se u nich vada neprojeví a na zařízení kupujícího ano.
Kupující má možnost existenci vady prokázat i znaleckým posudkem. V takovém případě by musel vyhledat vhodného soudního znalce na stránkách www.dtest.cz nebo www.justice.cz. V případě, že by znalec potvrdil existenci vady, měl by spotřebitel nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací, tedy i ceny znaleckého posudku.
Vážený pane Běhale,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.
Z dohledatelných informací o Vašem případu eviduji, že právě dnes byla přijata další reklamace předmětného ovladače. Věřím, že se nyní podaří příčinu původního rozporu Vaší zkušenosti a odborného posouzení odhalit a vše napravit k Vaší spokojenosti. Pokud přesto dojde k jakékoli další nesrovnalosti, určitě nás prosím ohledně tohoto případu kontaktujte znovu, nejlépe na adrese ombudsman@alza.cz.
S úctou
Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.