Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#2516Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2014, před 11 lety

Jiří Běhal

Znění stížnosti

Dne 8.1.2014 byl přes internet koupen ovladač na Ps3 MAD CATZ MLG cena 2534.-Kč dne 24.2.2014 byl ovladač reklamován na pobočce,protože nefungují 3 joystiky ze 4. Dnes mi přišlo vyjadření na email:
Způsob reklamace: Zamítnutí
Bližší informace:Uvedená závada se neprojevila.Upozornění:protože se po dobu předání produktu do servisu žádná vada neprojevila ,reklamující bere na vědomí ,že se nejedná o opravu produktu.

Takže si máme nefunkční ovladač převzít s tím ,že mu nic není.


Produkt

Gamepad Mad Catz PS3 MLG pro-Circult controller


Požadované řešení

Uznání reklamace ,protože po měsíci a půl od nákupu mám nefunkční ovladač. Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2014 13:38, před 11 lety

V případě, že prodejce tvrdí, že se v servisu závada neprojevila, bude třeba mu existenci závady dokázat. Např. videem, jak ovladače ne/reagují. Prodejce by měl spotřebiteli i v rámci informační povinnosti sdělit, kde je problém, pokud se u nich vada neprojeví a na zařízení kupujícího ano.
Kupující má možnost existenci vady prokázat i znaleckým posudkem. V takovém případě by musel vyhledat vhodného soudního znalce na stránkách www.dtest.cz nebo www.justice.cz. V případě, že by znalec potvrdil existenci vady, měl by spotřebitel nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací, tedy i ceny znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2014 20:32, před 11 lety

Vážený pane Běhale,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.

Z dohledatelných informací o Vašem případu eviduji, že právě dnes byla přijata další reklamace předmětného ovladače. Věřím, že se nyní podaří příčinu původního rozporu Vaší zkušenosti a odborného posouzení odhalit a vše napravit k Vaší spokojenosti. Pokud přesto dojde k jakékoli další nesrovnalosti, určitě nás prosím ohledně tohoto případu kontaktujte znovu, nejlépe na adrese ombudsman@alza.cz.

S úctou

Jiří Horáček
zákaznický ombudsman Alza.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 10:04, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.