Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#25163Opakovane nedorucovani baliku a nezanechavani tiskopisu o ulozeni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 hodin 9 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2018, před 6 lety

Arnošt Matějka

Znění stížnosti

Dobrý den,
již mne to nedává a musím se na Vás obrátit se stížností. Poslední příklad je doručování balíku pod číslem #LF392994975CN. Pokud bych si nedohledal stav balíku přes obchod kde jsem nakupoval, nikdy bych se o zásilce nedozvěděl.
V den doručení jsem byl doma = nikdo nezvonil, nedal vědět.
V den doručení ani následující den nebyl ve schránce jakýkoliv tiskopis o uložení na poště, či pokusu o doručení.

Tato situace je opravdu otřesná, za posledních 5 případů, ani jednou jsem nebyl informován, dvakrát dokonce čekal na balík doma když jsem viděl že balík / psaní je v "doručování".

Rád bych věděl co uděláte k nápravě. Stěžování si na místní pobočce je k ničemu = rozvoz je od jinud a defakto jim je to také jedno.


Produkt

#LF392994975CN


Požadované řešení

začněte dělat svou práci a doručovat případně informovat o uložení na poště


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 09:03, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.