Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zablokovali jste mi účet. Již týden se s Vámi snažím spojit, bohužel jsem od Vás prozatím neobdržela žádnou odpověď. Svůj účet neužívám ke komerčním sdělením. Chtěla bych odblokovat můj účet. Jsem velmi zklamaná, že jsem od Vás nedostala žádnou odpověď, a že jste mi zatím nevysvětlili, proč k zablokování mého profilu došlo!!!!
Chtěla bych od Vás rychlou odpověď a odblokování účtu.
|
Tweet |
Podle všeobecných obchodních podmínek společnosti Badoo Trading Limited (publikovaných na webových stránkách společnosti https://badoo.com/cs/terms/) má společnost právo zablokovat účet spotřebitelky, pokud spotřebitelka opakovaně porušila některou z povinností stanovených ve všeobecných obchodních podmínkách společnosti. Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, má možnost uplatnit stížnost.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.