Společnost


Badoo Trading Limited (seznamka badoo.com)

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25165Zablokování mého účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2018, před 6 lety

Adela Pitrova

Znění stížnosti

Zablokovali jste mi účet. Již týden se s Vámi snažím spojit, bohužel jsem od Vás prozatím neobdržela žádnou odpověď. Svůj účet neužívám ke komerčním sdělením. Chtěla bych odblokovat můj účet. Jsem velmi zklamaná, že jsem od Vás nedostala žádnou odpověď, a že jste mi zatím nevysvětlili, proč k zablokování mého profilu došlo!!!!


Požadované řešení

Chtěla bych od Vás rychlou odpověď a odblokování účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2018 21:08, před 6 lety

Podle všeobecných obchodních podmínek společnosti Badoo Trading Limited (publikovaných na webových stránkách společnosti https://badoo.com/cs/terms/) má společnost právo zablokovat účet spotřebitelky, pokud spotřebitelka opakovaně porušila některou z povinností stanovených ve všeobecných obchodních podmínkách společnosti. Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, má možnost uplatnit stížnost.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2018 22:01, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.