Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#25166Nespokojenost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2018, před 6 lety

Lydia Šantova

Znění stížnosti

Dobry den, dnes jsem absolvovala cestu z Liberce do Prahy a pak jsem mela v 17:10 prestup do Plzne. Na prestup jsme ja a moje 7leta dcera mely dve hodiny. Cekaly jsme na nastupisti 25dle informace z info tabule,ale spoj tam nedorazil,na informacich jsem si dostala info ze meli spatne napsane cislo nastupiste a zdarma mi dal nahradni jizdenku ale za dalsi hodinu. Tak jsem celkem 3hod cekala v Praze s malou holkou. Neskutecne a byla jsem vic nez zklamana, chtela bych napsat jine slovo,urcite chapate ktere... w.kelly@email.cz


Produkt

Rezervace na jmeno Šantova


Požadované řešení

Nevim presne co bych chtela


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 08:50, před 6 lety

Nebyla-li zastávka označena nebo spoj odjel z jiné než označené zastávky, měla by spotřebitelka uplatnit přímo u dopravce stížnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2018 22:00, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.