Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den, dnes jsem absolvovala cestu z Liberce do Prahy a pak jsem mela v 17:10 prestup do Plzne. Na prestup jsme ja a moje 7leta dcera mely dve hodiny. Cekaly jsme na nastupisti 25dle informace z info tabule,ale spoj tam nedorazil,na informacich jsem si dostala info ze meli spatne napsane cislo nastupiste a zdarma mi dal nahradni jizdenku ale za dalsi hodinu. Tak jsem celkem 3hod cekala v Praze s malou holkou. Neskutecne a byla jsem vic nez zklamana, chtela bych napsat jine slovo,urcite chapate ktere... w.kelly@email.cz
Rezervace na jmeno Šantova
Nevim presne co bych chtela
|
Tweet |
Nebyla-li zastávka označena nebo spoj odjel z jiné než označené zastávky, měla by spotřebitelka uplatnit přímo u dopravce stížnost.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.