Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u této společnosti jsem koupila tátovi na narozeniny let balonem.
Dne 14.10.2011 jsem obdržela voucher a prakticky od té doby jsem se ho snažila uplatnit... Probíhalo to stejně, jak popisují všichni ostatní. Objednala jseem si termín, který byl vždy následně zrušen. Pak jsme dostali info, že se máme přihlašovat online, ale nebyly volné žádné termíny atd... v tomto duchu to pokračovalo.. Až jsem chtěla po společnosti vrátit peníze. Vyžádali si po mě číslo voucheru a že zašlou peníze zpět.... Ale vždy na to zapomněli. Dokonce se jim jeden čas dalo ještě dovolat a to mi paní řekla, že to předala už na účtárnu a že to asi zapomněli proplatit a že to prověří.....
Poslední komunikace proběhla 14.10.2013 a od té doby se nic nezměnilo? Cituji:
Dobrý den paní xxx,
tímto potvrzujeme přijetí Vaší reklamace a také se Vám velmi omlouváme za vzniklou situaci. S firmou český spotřebitel máme dohodu, že reklamace budou vyřizovány v pořadí, ve kterém jsme je přijali a ze 100% budou reklamace přijaté do 15.10.2013 vyřízeny do termínu 15.12.2013.
Ještě jednou se Vám omlouváme za potíže a věřte, že uděláme maximum pro rychlou nápravu situace.
O vyřízení reklamace Vás budeme nejpozději v daném termínu informovat.
S pozdravem a poděkováním za pochopení
Monika Kuchařová
Nebeslev.cz
Romantický let balonem pro 2, kdekoli v ČR
Rozhodně chci vrátit peníze.
|
Tweet |
V tomto případě může spotřebitelka nárok uplatnit nejen vůči poskytovateli služeb, ale i vůči slevovému portálu, který se k této odpovědnosti zavazuje.
Vzhledem k tomu, že služba nebyla poskytnutá ani po výzvě, oprávněně spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Od chvíle, kdy měla společnost proplatit uhrazené finanční částky běží 3letá promlčecí doba, kdy může spotřebitel své nároky uplatňovat soudní cestou. Společnost neprojevila zájem řešit stížnosti prostřednictvím tohoto portálu. Tudíž bude nutné své nároky vymáhat soudní cestou.