Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#25172Žádné vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2018, před 6 lety

Malika Lyakhova

Znění stížnosti

Udelala jsem objednavku 24.06.2018 - Garmin hodinky ktere jsem ihned vratila na Centrale v Holesovicich jelikoz jsem vybrala jiny model.
Na pobocce mi rekli ze penize by meli prijit na stejnou bankovni kratu kterou jsem platila online behem 2 tydny.
Doposud penize na uctu nemam a Alza tvrdi ze platbu provedla.
Ja jsem jim taky odeslala screenshot ze sveho interenetoveho bankingu ze zadnou takovou castky jsem behem mesice nedostala.

Ignoruje moje zpravy a na telefonni lince tvrdi ze zkontroluji na financnim oddeleni a daji mi vedet, ikdyz jejich mail podpora uz odpovidala minuly tyden ze behem 3 pracovnich dnu dostanu svoje penize zpet!


Produkt

Chytre hodinky Garmin Fenix 5X za 17990 Kc


Požadované řešení

Potrebuji dostat svoje penize zpet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 10:49, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 20:55, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.