Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25173Nedodané zboží, nekomunikace, čekám už 16 dní na vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2018, před 6 lety

Kateřina Klimšová

Znění stížnosti

11. 7. jsme objednala zboží, které měli na stránkách skladem. Po kontaktování telefonicky (na email nikdo nereaguje dodnes) mi bylo sděleno, že bude až za 4 dny, nakonec napsali, že bude za týden. Napsala jsem, že jsem koupila jinde, protože to potřebuji jako dárek, a žádala o vrácení peněz na účet. Objednávku dle sdělení telefonicky stornovali. 2x jsem psala emailem číslo účtu, 2x volala. Do dnešního dne nemám ani peníze, ani zboží. Absolutní neprofesionalita, arogantní chování i přes telefon. Bez jediné omluvy, že mají mylné informace o uvádění, že je zboží skladem.


Produkt

Kávomlýnek DeLonghi KG 49 černý


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 12:22, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů uvedené právo náleží spotřebiteli i před převzetím zboží.

Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 10:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.