Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25175Stížnost k informacím o průběhu škodného řízení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

42 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2018, před 6 lety

Kája Buky

Znění stížnosti

Přes dodání a potvrzení kompletnosti všech podkladů pracovníkem Kladenské pobočky pro náhradu škody vzniklé při dopravní nehodě jsem až po 2 měsících při online kontrole průběhu zjistila, že se stále čeká na dodání podkladů : ŘP a potvrzení vlastnictví. Nikdo mě neinformoval, že stále něco chybí, mimo to jsem je dala k dispozici hned ten den kde mi i bylo pí. P. K. řečeno, že je to vše a že mám čekat na náhradu do 30 dnů. Při urgenci na Kl. pobočce mi nebyli schopni poradit ani vysvětlit další postup. Jejich odpovědi zněli nevím, nevím, nevím.(co tam je sakra za zaměstnance?!) Po urgenci na Pražské pobočce bylo vše vyřešeno do 24 hod a potvrzeno, že Kladenská pobočka nepostupovala správně.
Takže děkuji za tu zkušenost Koop. nikdy více!


Produkt

náhrada škody autonehody


Požadované řešení

Kl. pobočka by se měla více věnovat všem svým klientům.! A umět zaskakovat za své kolegy. Aby příště neodpovídali jen nevím nevím nevím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2018 13:22, před 6 lety

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.