Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes dodání a potvrzení kompletnosti všech podkladů pracovníkem Kladenské pobočky pro náhradu škody vzniklé při dopravní nehodě jsem až po 2 měsících při online kontrole průběhu zjistila, že se stále čeká na dodání podkladů : ŘP a potvrzení vlastnictví. Nikdo mě neinformoval, že stále něco chybí, mimo to jsem je dala k dispozici hned ten den kde mi i bylo pí. P. K. řečeno, že je to vše a že mám čekat na náhradu do 30 dnů. Při urgenci na Kl. pobočce mi nebyli schopni poradit ani vysvětlit další postup. Jejich odpovědi zněli nevím, nevím, nevím.(co tam je sakra za zaměstnance?!) Po urgenci na Pražské pobočce bylo vše vyřešeno do 24 hod a potvrzeno, že Kladenská pobočka nepostupovala správně.
Takže děkuji za tu zkušenost Koop. nikdy více!
náhrada škody autonehody
Kl. pobočka by se měla více věnovat všem svým klientům.! A umět zaskakovat za své kolegy. Aby příště neodpovídali jen nevím nevím nevím.
|
Tweet |
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“