Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, bydlím v ulici Platónova, Modřany. Celé dopoledne čekám na doručení balíčku, z okna vyhlížím Vaši doručovatelku. Když jsem ji viděla přicházet a následně z našeho domu hned odejít, spěchala jsem do schránky, kde ležela jen výzva k vyzvednutí s tím, že adresár nebyl zastižen. Vydala jsem se hned za paní doručovatelkou, která mi sdělila, že s semnou dnes balíčky nebrala. Ano,možná jsou venku vysoké teploty, ale lidé na balíčky čekají, prostřdnictvím trackeru ví, kdy je mají dostat, jsou kvůli tomu doma, ale nedočkají se jich, protože se to paní doručovatelce nechtělo nosit. Přijde mi to dost drzé. Kdyby každý takto přistupoval k zaměstnání, kam bychom se dostali...
Jsou-li balíčky k doručení, měly by být doručeny.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman