Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#2518Podaná výpověď k účastnické smlouvě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.03.2014, před 11 lety

Pavlína Ivanová

Znění stížnosti

.... Před měsícem (13.2.2014) jsem zažádala u Vodafonu o odstoupení od smlouvy ke svému telefonnímu číslu na značkové prodejně Vodafonu v Lounech. Byla se mnou sepsána žádost odstoupení od smlouvy a nikdo další z firmy Vodafon se neozval až do včerejšího dne tedy 12.3. kdy mi přišla sms ,že bohužel odstoupení od smlouvy bylo sepsáno na špatný formulář tudíž je žádost STORNOVÁNA...Chápete to..?...Oni mi měsíc po sepsání žádost dají vědět,že to bylo sepsáno na špatný formulář a STORNOVALI to..?..Co mě jako zákazníkovi je po tom,že na prodejně někdo evidentně pochybil..?
Já chci 13.3 uvolnit telefonní číslo a nezajímá mě jejich argument o špatném formuláři.
Na infolince Vodafonu se mnou nikdo nic řešit nehodlá,prý k tomu nemá oprávnění.Mám prý podat písemnou stížnost


Požadované řešení

Jako zákazník společnosti Vodafon jsem na prodejně podepsala výpověď ke své účastnické smlouvě 13.2. 2014 a ten termín je pro mě zásadní .Argumenty Vodafonu o sepsání špatného formuláře "prodavačkou" Vodafonu na prodejně v Lounech mě jako zákazníka nezajímají.CHci smlouvu ukončit k termínu ke kterému ukončena být měla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2014 16:26, před 11 lety

V případě, že lze prokázat, že na dokumentu bylo uvedeno, že se jedná o odstoupení od smlouvy, je společnost tímto podáním vázána a chyba pracovníka společnosti nemůže jít k tíži zákazníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2014 13:18, před 11 lety

Hezký den, paní Ivanová,

mrzí mě, že vše neproběhlo tak, jak jste očekávala. Jestli jste tuto záležitost ještě nevyřešila, napište nám prosím podrobnosti včetně telefonního čísla přes Centrum péče na http://tam.je/formular, abychom mohli vše prověřit.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.4.2014 17:48, před 11 lety


Pavlína Ivanová

Dobrý den

Děkuji za Váš zájem o řešení celé situace,ale naštěstí je v současné době vše vyřešeno.
S pozdravem
Pavlína Ivanová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.