Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
.... Před měsícem (13.2.2014) jsem zažádala u Vodafonu o odstoupení od smlouvy ke svému telefonnímu číslu na značkové prodejně Vodafonu v Lounech. Byla se mnou sepsána žádost odstoupení od smlouvy a nikdo další z firmy Vodafon se neozval až do včerejšího dne tedy 12.3. kdy mi přišla sms ,že bohužel odstoupení od smlouvy bylo sepsáno na špatný formulář tudíž je žádost STORNOVÁNA...Chápete to..?...Oni mi měsíc po sepsání žádost dají vědět,že to bylo sepsáno na špatný formulář a STORNOVALI to..?..Co mě jako zákazníkovi je po tom,že na prodejně někdo evidentně pochybil..?
Já chci 13.3 uvolnit telefonní číslo a nezajímá mě jejich argument o špatném formuláři.
Na infolince Vodafonu se mnou nikdo nic řešit nehodlá,prý k tomu nemá oprávnění.Mám prý podat písemnou stížnost
Jako zákazník společnosti Vodafon jsem na prodejně podepsala výpověď ke své účastnické smlouvě 13.2. 2014 a ten termín je pro mě zásadní .Argumenty Vodafonu o sepsání špatného formuláře "prodavačkou" Vodafonu na prodejně v Lounech mě jako zákazníka nezajímají.CHci smlouvu ukončit k termínu ke kterému ukončena být měla.
|
Tweet |
V případě, že lze prokázat, že na dokumentu bylo uvedeno, že se jedná o odstoupení od smlouvy, je společnost tímto podáním vázána a chyba pracovníka společnosti nemůže jít k tíži zákazníka.
Hezký den, paní Ivanová,
mrzí mě, že vše neproběhlo tak, jak jste očekávala. Jestli jste tuto záležitost ještě nevyřešila, napište nám prosím podrobnosti včetně telefonního čísla přes Centrum péče na http://tam.je/formular, abychom mohli vše prověřit.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den
Děkuji za Váš zájem o řešení celé situace,ale naštěstí je v současné době vše vyřešeno.
S pozdravem
Pavlína Ivanová