Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#25183Změna data aktivace při změně služby, která tu nefunguje a restartování závazku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2018, před 6 lety

Radovan Pokorný

Znění stížnosti

Dobrý den,
24.1. jsem byl přesvědčen operátorem, že na mojí adrese můžu mít rychlost 100Mb/s.
Nechal jsem se ukecat a čekal jsem na rozdíl rychlosti. Po několika dnech jsem to začal řešit s technickou podporou a podobně ale zrychlil se mi jen upload na 10Mb/s.
Čekal jsem nějak, že to vyřeším později nebo, že různým nastavením modemu se to zrychlí. Nic z toho se nestalo.
Pak jsem nebyl v čr a nastaly komplikace s jinou linkou, a rozhodl jsem se vše důkladně projít.

V rámci těch komplikací jsem si nechal vrátit opět tu původní službu 50Mb/s 25.6. ale pořád se nic neděje s tím datem aktivace a to už je 27.7. Teď je tam aktivace od 25.6.2018 na lince kterou mi O2 omylem vypnulo.

Jde mi o to, že by se datum aktivace neměl uvést 21.4.2018 ale to předchozí datum 2.3.2017.

Tím, že jsem měl službu kde prokazatelně nebyla dodána rychlost kterou jsem platil jsem přišel o 10 měsíců závazku.

Tímto si mě O2 sice zaháčkovalo na další rok a něco. Ale ztratilo navždy až závazek skončí.

Mimochodem ty problémy byly způsobené tím, že při deaktivaci jedné linky mi odpojily jinou linku a nahození zpět trvalo více jak 48 hodin.


Produkt

Internet Aktiv HD


Požadované řešení

Nastavit datum aktivace zpět na 2.3.2017


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2018 21:30, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2018 11:25, před 6 lety

Dobrý den,

na základě Vašeho podnětu zde bylo upravené datum závazku tak, že závazek na službě máte od 2. 3. 2017 do 2. 3. 2019. Omlouvám se za komplikace, které nastaly při změně tarifu služby.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.8.2018 13:34, před 6 lety


Radovan Pokorný

Hodnocení:

Komentář: Věřím, že se to nové datum brzy objeví i v systému. Děkuji dTestu za pomoc.