Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
24.1. jsem byl přesvědčen operátorem, že na mojí adrese můžu mít rychlost 100Mb/s.
Nechal jsem se ukecat a čekal jsem na rozdíl rychlosti. Po několika dnech jsem to začal řešit s technickou podporou a podobně ale zrychlil se mi jen upload na 10Mb/s.
Čekal jsem nějak, že to vyřeším později nebo, že různým nastavením modemu se to zrychlí. Nic z toho se nestalo.
Pak jsem nebyl v čr a nastaly komplikace s jinou linkou, a rozhodl jsem se vše důkladně projít.
V rámci těch komplikací jsem si nechal vrátit opět tu původní službu 50Mb/s 25.6. ale pořád se nic neděje s tím datem aktivace a to už je 27.7. Teď je tam aktivace od 25.6.2018 na lince kterou mi O2 omylem vypnulo.
Jde mi o to, že by se datum aktivace neměl uvést 21.4.2018 ale to předchozí datum 2.3.2017.
Tím, že jsem měl službu kde prokazatelně nebyla dodána rychlost kterou jsem platil jsem přišel o 10 měsíců závazku.
Tímto si mě O2 sice zaháčkovalo na další rok a něco. Ale ztratilo navždy až závazek skončí.
Mimochodem ty problémy byly způsobené tím, že při deaktivaci jedné linky mi odpojily jinou linku a nahození zpět trvalo více jak 48 hodin.
Internet Aktiv HD
Nastavit datum aktivace zpět na 2.3.2017
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
na základě Vašeho podnětu zde bylo upravené datum závazku tak, že závazek na službě máte od 2. 3. 2017 do 2. 3. 2019. Omlouvám se za komplikace, které nastaly při změně tarifu služby.
S přáním hezkého dne
Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Věřím, že se to nové datum brzy objeví i v systému. Děkuji dTestu za pomoc.