Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#25185Zamítnutí reklamace, následná oprava a výměna čerpadla,které bylo v naprostém pořádku zakázka SRZ18/016/7/03077

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 28 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2018, před 6 lety

Jiří Rop

Znění stížnosti

Dobrý den,
2.3.2014 jsem zakoupil bazénový vysavač Galeon FL v prodejně Pardubice (jedná se o plně automatický vysavač), prodloužená záruka na 7.let..U vysavače došlo k poruše a to takové , že vysavač vysával cca 1m jedním i druhým směrem .Vysavač byl předán k opravě do servisu Pardubice , kde jsem byl informován , že vysavač bude odeslán k posouzení.2.7.18 jsem byl informován , že reklamace se zamítá. Dle servisu na stroji není materiálová ani výrobní vada a došlo k poškození turbíny čerpadla a to vylámáním lopatek , pravděpodobně použito bez filtrů. S touto diagnostikou jsem nesouhlasil jelikož vysavač žádné filtry nemá a má pouze filtrační sáček. Byla mi nabídnuta oprava za 8918,-Kč. Opravu jsem nechal provést a písemně jsem upozornil servis , že opravu nechám posoudit autorizovaným servisem a v případě, že stanovisko servisu je mylné budu požadovat veškeré náklady zpět. 18.7.18 jsem převzal vysavač opravený a to s tím , že bylo vyměněno čerpadlo. Dne 19.7.18 jsem kontaktoval autorizovaný servis MOUSE OLEUM Zlín. Bylo mi sděleno , že uvedený vysavač má pouze jednu turbínu a to na hřídelce čerpadla. Čerpadlo jako takové nemá uvnitř žádnou turbínu a je nerozebíratelné . 19.7.18 jsem kontaktoval zákaznické centrum Mountfieldu a v sekci náhradních dílů mi bylo řečeno , že uvedená turbína stojí 369 Kč,- !!!!! Původní čerpadlo jsem zaslal do servisu MOUSE OLEUM Zlín a následně jsem byl informován , že čerpadlo je v naprostém pořádku. Dne 26.7.18 jsem navštívil servis Pardubice s tím ,že nechápu proč došlo k výměně čerpadla když je v pořádku a proč nedošlo pouze k výměně turbíny za 369 Kč,- . Servis jsem informoval o mém telefonickém rozhovoru se zákaznickým centrem kde turbína je vedena jako náhradní díl. Vedoucí servisu Pardubice mi sdělil , že vyměňují celá čerpadla jelikož se turbíny samostatně nedají u Mountfieldu koupit. Dne 27.7.18 jsem tedy odjel do Mountfieldu Hradec Králové a zde turbína byla bez problémů objednána , to pouze , abych Pardubický servis přesvědčil o tom , že nemají pravdu a klamou zákazníky.


Produkt

Jedná se o náhradní díl vedený pod značkou QTP00038. Vysavač GALEON FL. Výměna turbíny cca 20 min.


Požadované řešení

Navrácení peněz za čerpadlo , zakoupenou turbínu a mnou zaplacenou práci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2018 09:32, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby (placená oprava výrobku) užit nepravdivý údaj, mohly být naplněny znaky tzv. klamavého konání, které patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Za porušení zákazu užívání nekalých obchodních praktik může být prodávajícímu udělena pokuta za přestupek až do výše 5 000 000 Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon.

Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2018 20:04, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.