Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po více jak roce nám přišel doporučeně dopis od společnosti CreditExpress, že převzali pohledávky po společnosti EmmasCredit, kde údajně máme dlužit přes 4000 korun.
Našli jsme doklady z původní půjčce (v roce 2017 jsme si půjčili 3000 korun), dluh byl během splácení postoupen jiné společnosti - u té jsme se informovali, že u nich máme veškeré pohledávky doplaceny.
Společnosti CreditExpress jsme už po několikáté posílali doklady o zaplacení, ale neustále nám znovu a znovu volají pracovníci z Creditexpressu, že u nich máme dluh.
Postoupení pohledávky původně u společnosti EmmasCredit s.r.o.
Požaduji, aby nás už konečně nechali být. A také nějaký písemný doklad o tom, že uznávají, že dluh máme splacený. Nerada bych totéž řešila příští rok zase u jiné společnosti.
|
Tweet |
O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.
Byl-li dluh splacen, může dlužník požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že byl dluh splněn a tím pádem i zanikl. Společnost v takovém potvrzení musí vyznačit jméno dlužníka i věřitele, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl dluh splněn.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.