Společnost


CREDITEXPRESS Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#25190Vymáhání už splaceného dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2018, před 6 lety

Veronika Pokorná

Znění stížnosti

Po více jak roce nám přišel doporučeně dopis od společnosti CreditExpress, že převzali pohledávky po společnosti EmmasCredit, kde údajně máme dlužit přes 4000 korun.
Našli jsme doklady z původní půjčce (v roce 2017 jsme si půjčili 3000 korun), dluh byl během splácení postoupen jiné společnosti - u té jsme se informovali, že u nich máme veškeré pohledávky doplaceny.

Společnosti CreditExpress jsme už po několikáté posílali doklady o zaplacení, ale neustále nám znovu a znovu volají pracovníci z Creditexpressu, že u nich máme dluh.


Produkt

Postoupení pohledávky původně u společnosti EmmasCredit s.r.o.


Požadované řešení

Požaduji, aby nás už konečně nechali být. A také nějaký písemný doklad o tom, že uznávají, že dluh máme splacený. Nerada bych totéž řešila příští rok zase u jiné společnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 12:01, před 6 lety

O neexistenci dluhu je vhodné informovat společnost, které byla údajná pohledávka postoupena. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči společnosti, není ani společnost oprávněna údajnou pohledávku vymáhat.

Byl-li dluh splacen, může dlužník požádat o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že byl dluh splněn a tím pádem i zanikl. Společnost v takovém potvrzení musí vyznačit jméno dlužníka i věřitele, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl dluh splněn.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.9.2018 10:34, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.