Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Hezký večer,
tímto bych chtěla poprosit o asistenci ve věci odstoupení od smlouvy a zrušení Premium členství u seznamky be2. Ze zvědavosti jsem se dne 27.7.2018 na seznamce zaregistrovala a nastavila VIP členství. 1 měsíc je za 149 CZK. Nicméně po zaslání informace o platbě mi ještě přišla informace o automatickém prodlužování členství, což se nedá vypnout a automaticky by se mělo obnovovat za neuvěřitelný poplatek 2.247 CZK.
Na webu be2 se nikde toto VIP členství nedá zrušit a postup pro zrušení je vcelku náročný a musí se napsat písemná žádost do Lucemburska, což také hned v pracovním týdnu učiním. Napsala jsem jim na jejich emailovou adresu: zakaznickyservis@be2.cz, že odstupuji od smlouvy a požaduji okamžité zrušení členství a vymazání z databáze.
A zatím mi přišla automatická odpověď:
Vážený člene be2,
děkujeme Vám za Vaši zprávu.
Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 3 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem
Váš zákaznický servis
Což je vůbec otázka, zda nějaká relevantní odpověď vůbec přijde.
Moc vás prosím o pomoc při řešení tohoto problému.
Příjemný den,
Michaela Šrámková
Premium členství na be2
Požaduji vrácení platby 149 CZK, zrušení smluvního vztahu, zrušení Prémiového členství, zrušení účtu a vymazání z jejich databáze. Nepřeji si s touto seznamkou mít nic společného.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz (z popisu stížnosti vyplývá, že tak již spotřebitelka učinila) či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 176577002
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 149 Kč k dnešnímu dni, tj. 30.07.2018, refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené a Váš účet bude na základě Vašeho požadavku smazán.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pomoc, byl vrácen poplatek.