Společnost


Ventuco s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#25196Neopávněný naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2018, před 6 lety

Lukáš Hendrych

Znění stížnosti

Ve dne 28.7 2018 my bylo z účtu stažená částka 600kč. Po dohledání převodní částky, jsem zjistil, že se jedna o firmu Ventuco s.r.o. se sídlem v Praze. Po zjištění co tato firma nabízí za služby jsem usoudil, že tyto služby nevyužívám a tudíž jsem se stal obětí neoprávněné platby.


Požadované řešení

Chtěl bych od firmy Ventuco s.r.o. vyjádření proč takhle učinila, za jakým důvodem.A požaduji navráceni dané částky 600kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 09:34, před 6 lety

Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.7.2018 13:18, před 6 lety

Dobrý den,
pokud Vám byla neoprávněně stažena částka z Vašeho účtu, samozřejmě ji vrátíme.
Překvapuje nás však odpověď dTestu. Místo chargebacku je vždy rozumnější nejprve napsat firmě samotné. Pokud toto selže, samozřejmě můžete využít i zmiňovanou možnost. Nicméně naše společnost nemá šanci stáhnout peníze z cizího účtu bez aktivního přičinění někoho, kdo může nakládat s daným účtem nebo kartou. Proto je nyní důležité zjistit, kdo danou platbu provedl. Pokud to bude méně závažný případ, je to někdo z blízkých. Pokud je to horší případ, došlo ke zneužití Vaší karty a také možná k použití Vaší identity. Proto chargeback vůbec nepovažuji za dobrý postup, protože v tom případě nic takového nezjistíte.
Na případu pracujeme a prosíme uživatele, aby nám napsal na adresu info@happysupport.net s odvoláním se na tento případ, a to čistě proto, abychom neřešili posílání nějakých citlivých údajů nebo jiných podrobností přes tento veřejný odkaz. Posléze samozřejmě zde případ dořešíme a doplníme, jak vše dopadlo.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2018 08:40, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2018 18:15, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.