Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve dne 28.7 2018 my bylo z účtu stažená částka 600kč. Po dohledání převodní částky, jsem zjistil, že se jedna o firmu Ventuco s.r.o. se sídlem v Praze. Po zjištění co tato firma nabízí za služby jsem usoudil, že tyto služby nevyužívám a tudíž jsem se stal obětí neoprávněné platby.
Chtěl bych od firmy Ventuco s.r.o. vyjádření proč takhle učinila, za jakým důvodem.A požaduji navráceni dané částky 600kč.
|
Tweet |
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
pokud Vám byla neoprávněně stažena částka z Vašeho účtu, samozřejmě ji vrátíme.
Překvapuje nás však odpověď dTestu. Místo chargebacku je vždy rozumnější nejprve napsat firmě samotné. Pokud toto selže, samozřejmě můžete využít i zmiňovanou možnost. Nicméně naše společnost nemá šanci stáhnout peníze z cizího účtu bez aktivního přičinění někoho, kdo může nakládat s daným účtem nebo kartou. Proto je nyní důležité zjistit, kdo danou platbu provedl. Pokud to bude méně závažný případ, je to někdo z blízkých. Pokud je to horší případ, došlo ke zneužití Vaší karty a také možná k použití Vaší identity. Proto chargeback vůbec nepovažuji za dobrý postup, protože v tom případě nic takového nezjistíte.
Na případu pracujeme a prosíme uživatele, aby nám napsal na adresu info@happysupport.net s odvoláním se na tento případ, a to čistě proto, abychom neřešili posílání nějakých citlivých údajů nebo jiných podrobností přes tento veřejný odkaz. Posléze samozřejmě zde případ dořešíme a doplníme, jak vše dopadlo.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.