Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#25200Chytré hodinky Smart watsch

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2018, před 6 lety

Ludmila Gaberová

Znění stížnosti

Objednali jsme si troje smart watsch hodinky. Ze tří kusů tedy zatím fungují jen jedny, ale asi také dočasně. Jedny jsme vraceli po pár dnech o dodání, vůbec nereagovaly, s tím, že je chceme vyměnit za jiné, ale ve funkčním stavu.Druhé budu vracet 30.7.2018 opět ve 14 denní lhůtě od dodání, přestaly nabíjet, ale za ty už požaduji vrácení peněz. Třetí zatím jen do času, kdy budou také ve stavu, že nic nebude fungovat. Čekám, jak dopadne reklamace a jedny hodinky by nám měli tedy vyměnit, otázka je jen jak dlouho to bude trvat.


Produkt

Jak je vidět, tak toto zboží je nekvalitní, nemá užitné vlastnosti, pro které by mělo sloužit bez problémů.


Požadované řešení

Čekám na výměnu za bezvadný kus a další kus vracím s požadavkem vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 16:59, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.7.2018 07:30, před 6 lety

Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.

V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.8.2018 18:44, před 6 lety


Ludmila Gaberová

Obě zásilky si adresát vyzvedl. Čekám na 30 denní lhůtu pro vyřízení obou reklamací.Jsem velice zklamaná těmito výrobky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.9.2018 15:26, před 6 lety


Ludmila Gaberová

Hodnocení:

Komentář: Společnost mi po mnoha upomínkách a telefonátech vrátila za oboje reklamované zboží peníze na účet, ovšem bez poštovného a úroků za pozdní vyřízení z jejich strany. Ostatním přeji také dobré pořízení.