Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Objednali jsme si troje smart watsch hodinky. Ze tří kusů tedy zatím fungují jen jedny, ale asi také dočasně. Jedny jsme vraceli po pár dnech o dodání, vůbec nereagovaly, s tím, že je chceme vyměnit za jiné, ale ve funkčním stavu.Druhé budu vracet 30.7.2018 opět ve 14 denní lhůtě od dodání, přestaly nabíjet, ale za ty už požaduji vrácení peněz. Třetí zatím jen do času, kdy budou také ve stavu, že nic nebude fungovat. Čekám, jak dopadne reklamace a jedny hodinky by nám měli tedy vyměnit, otázka je jen jak dlouho to bude trvat.
Jak je vidět, tak toto zboží je nekvalitní, nemá užitné vlastnosti, pro které by mělo sloužit bez problémů.
Čekám na výměnu za bezvadný kus a další kus vracím s požadavkem vrácení peněz.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Do 14 dní od prevzatia balíka má zákazník možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy, súčasne má nárok na výmenu produktu alebo na vrátenie peňazí. Všetky potrebné informácie sú prístupné na stránke www.vigoshop.cz v sekcii reklamácie a výmeny.
V prípade akýchkoľvek otázok má zákazník možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie telefonicky, prostredníctvom e-mailu, online chatu i cez sociálne siete Facebook a WhatsApp. Všetky kontaktné údaje sú uvedené na stránke www.vigoshop.cz
Obě zásilky si adresát vyzvedl. Čekám na 30 denní lhůtu pro vyřízení obou reklamací.Jsem velice zklamaná těmito výrobky.
Hodnocení:
Komentář: Společnost mi po mnoha upomínkách a telefonátech vrátila za oboje reklamované zboží peníze na účet, ovšem bez poštovného a úroků za pozdní vyřízení z jejich strany. Ostatním přeji také dobré pořízení.