Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Ve chvíli 27.7. 2018, kdy jsem odeslala platbu za zkušební členství ve výši 156 kč jsem si "samozřejmě pozdě" přečetla komentáře, a špatné zkušenosti. Protože jako rozvedené samoživitelce 2 puberťáků se peníze opravdu moc nedostávají. Okamžitě jsem podle návrhu poslala toto:
Věc: Výpověď - ukončeni VIP členství na BE2
Tímto odstupuji od smlouvy o poskytnutí služby - členství v internetové seznamce BE2
Objednáno dne : 25.7. 2018
Jméno a příjmení : ZDENKA ROHOVÁ
Země: ČESKÁ REPUBLIKA
uživatelské jméno : Zdenka
na mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, collections@be2.com
Doufám, že vše proběhne v pořádku. V pondělí se chystám pro jistotu poslat doporučený dopis ve stejném znění.
Na adresu: be2 S.à.r.l.
služby zákazníkům / ukončení
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg
Snad to bude dostačující a vyhnu se tak platbě na další 3 měsíce.
Děkuji DTestu, že se o toto zajímal a pomohl jiným uživatelům.
PS: Je to dostačující?
Děkuji Zdenka Rohová
On-line Seznamka be2 S.a.r.l. - VIP členství
Požaduji okamžité ukončení smluvního vztahu se (Be2),zrušení
automatického prodlužování Prémiového členství a vymáhání jakýchkoliv
dalších poplatků.Zároveň požaduji vyřazení mých osobních údajů z
databáze společnosti Be2 a vymazání mého profilu na jejich
stránkách.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz (z popisu stížnosti vyplývá, že tak již spotřebitelka učinila) či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 176506325
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 27.08.2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
děkuji za pomoc s vyřešením problému. Nakonec šlo vše překvapivě rychle a bez potíží. Dokonce ani nepředpokládám, že by si Be2 neoprávněně stáhla poplatek za další služby.
V mém případě zareagovali slušně a seriózně.
Děkuji Oběma stranám,
s pozdravem.
Zdenka Rohová