Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25202Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2018, před 6 lety

Zdenka Rohová

Znění stížnosti

Ve chvíli 27.7. 2018, kdy jsem odeslala platbu za zkušební členství ve výši 156 kč jsem si "samozřejmě pozdě" přečetla komentáře, a špatné zkušenosti. Protože jako rozvedené samoživitelce 2 puberťáků se peníze opravdu moc nedostávají. Okamžitě jsem podle návrhu poslala toto:

Věc: Výpověď - ukončeni VIP členství na BE2
Tímto odstupuji od smlouvy o poskytnutí služby - členství v internetové seznamce BE2

Objednáno dne : 25.7. 2018
Jméno a příjmení : ZDENKA ROHOVÁ

Země: ČESKÁ REPUBLIKA



uživatelské jméno : Zdenka

na mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, collections@be2.com

Doufám, že vše proběhne v pořádku. V pondělí se chystám pro jistotu poslat doporučený dopis ve stejném znění.
Na adresu: be2 S.à.r.l.
služby zákazníkům / ukončení
13 rue du Commerce
L-1351 Luxemburg
Luxemburg
Snad to bude dostačující a vyhnu se tak platbě na další 3 měsíce.
Děkuji DTestu, že se o toto zajímal a pomohl jiným uživatelům.
PS: Je to dostačující?
Děkuji Zdenka Rohová


Produkt

On-line Seznamka be2 S.a.r.l. - VIP členství


Požadované řešení

Požaduji okamžité ukončení smluvního vztahu se (Be2),zrušení
automatického prodlužování Prémiového členství a vymáhání jakýchkoliv
dalších poplatků.Zároveň požaduji vyřazení mých osobních údajů z
databáze společnosti Be2 a vymazání mého profilu na jejich
stránkách.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 17:03, před 6 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz (z popisu stížnosti vyplývá, že tak již spotřebitelka učinila) či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.7.2018 15:14, před 6 lety

ID: 176506325


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 27.08.2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:

ochrana@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.8.2018 07:07, před 6 lety


Zdenka Rohová

Dobrý den,
děkuji za pomoc s vyřešením problému. Nakonec šlo vše překvapivě rychle a bez potíží. Dokonce ani nepředpokládám, že by si Be2 neoprávněně stáhla poplatek za další služby.
V mém případě zareagovali slušně a seriózně.
Děkuji Oběma stranám,
s pozdravem.
Zdenka Rohová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.