Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#25204Opožděný spoj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2018, před 6 lety

Markéta Rýznarová

Znění stížnosti

Více jak tříhodinové zpoždění autobusu na trase Norimberg Praha nebylo pádným důvodem, proto aby mi bylo umožněno nastoupit do jiného autobusu téže
společnosti jedoucí po stejné trase. Řidič autobusu, který byl arogantní a agresivní mne nepustil do nezaplněného autobusu si sednout, ačkoliv mne v kanceláři ujišťovali, že to nebude problém. Po kontaktování zákaznického servisu, kde jsem požadovala vrácení části jízdného, jelikož zpoždění bylo více jak tři hodiny, mi bylo řečeno, že nástupem do autobusu jsem přijala tu skutečnost, že autobus je opožděn, tudíž nemám nárok na žádné odškodnění!?!? Na svých stránkách zmiňují práva cestujících ale ve skutečnosti se jich nikdy u této společnosti nedovoláte.!!!
“Nárok na pokračování, přesměrování a náhradu jízdného při zrušení spoje nebo velkém zpoždění V případě nadměrného příjmu rezervací nebo očekává-li dopravce důvodně, že dojde ke zrušení nebo zpoždění spoje linkové dopravy*** o více než 120 minut, mají cestující dálkového linkového spoje právo se rozhodnout mezi pokračováním nebo přesměrováním do cílového místa určení bez příplatku v co nejbližší době a za stejných podmínek, nebo náhradou jízdného v plné výši a případným bezplatným návratem do původního místa odjezdu v souladu s přepravní smlouvou a to v co nejbližší době.
Tuto možnost rozhodnutí mají cestující i v případě, že bude spoj linkové dopravy zrušen nebo se odjezd z autobusové zastávky zpozdí o více než 120 minut.
Pokud dopravce nenabídne cestujícím v uvedené situaci možnost zvolit mezi náhradou jízdného nebo pokračováním v cestě po změněné trase, mají nárok na náhradu škody ve výši 50% ceny jízdného.
Tento nárok na odškodnění a případné vrácení jízdného nezbavuje cestující možnosti uplatnit v souladu s vnitrostátními právními předpisy před vnitrostátními soudy nároky z titulu újmy, které utrpěli zrušením nebo zpožděním spojů linkové dopravy.”


Požadované řešení

Nárok na kompenzaci ( Vaše vouchery si nechte, o nich na Vašich stránkách není ani zmínka)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2018 16:02, před 6 lety

Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitelku opravňují k vrácení části jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2018 22:00, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.