Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#25205Podvodná společnost

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2018, před 6 lety

Hana Postulková

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Dobrý den ,zaregistrovala jsem se na tuto seznamku. Zaplatila jsem měsíční prémiové zkušební členství za 149.-Kč. Uvedená seznamka absolutně nenabízí žádné možnosti seznámení, jen rozesílá přednastavené zprávy. Profil jsem chtěla deaktivovat podle jejich návodu:
Deaktivovat profil
Vaše Prémiové členství je aktivní. Předtím než budete moci smazat Váš profil, musíte Vaše Prémiové členství zrušit. To můžete provést v sekci Můj profil/ Vlastnosti.
Žádná taková záložka se v profilu nenachází. Deaktivaci lze provést pouze dle vop dopisem na jejich údajné sídlo v Luxemburgu, faxem či mailem. Což jsem provedla. Jako odpověď chodí jen vygenerované zprávy ve smyslu, že budou reagovat do tří pracovních dnů. Bohužel jsem zareagovala pozdě a bude mi stržen poplatek 2250.- Kč za automatické prodloužení členství. Se stržením uvedeného poplatku jsem nesouhlasila.Považuji to za podvodnou praktiku vydírání spotřebitele.


Požadované řešení

Požadované řešení
Prosím o zrušení profilu na be2 s emailem hpopletka@seznam.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2018 23:58, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.7.2018 16:54, před 6 lety

ID: 175568907


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo zrušené a Váš profil byl deaktivovaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.7.2018 19:46, před 6 lety


Hana Postulková

Hodnocení: