Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V listopadu 2013 jsme si objednali na portále Slevy jako kráva a zaplatili letecký zájezd do Paříže s odletem z Prahy. Následně po zaplacení přišlo e-mailem potvrzení od CA City Holidays o obdržení platby, čísla voucherů a spousta obecných informací a že nám obratem bude zaslaná smlouva. A tím to také skončilo. Do dnešního dne se nic nestalo, i když jsme jim opakovaně psali a telefonovali. Samozřejmě na e-maily vůbec nereagovali a telefon, když náhodou zvedli, tak jen slibovali a ubezpečovali, že vše dají okamžitě dopořádku. Poslední e-mail byla žádost o vrácení celého zaplaceného obnosu ve výši 8.998,- Kč pro ztrátu důvěryhodnosti a nedodržení podmínek obou společností. Je to víc jak týden a opět žádná reakce.
3 dny v magické Paríži v nádherném hotelu se snídaní a navíc letenka zdarma
vrátit peníze
|
Tweet |
Hodnocení:
Komentář: Po posledním telefonickém rozhovoru, kdy jsem panu Davidu Končickému oznámila, že pokud nedostojí svých závazků, podám stížnost na dTest, a pokud to bude nevyhnutelné, podám i trestní oznámení. Čtvrtý den poslali email, kde oznámili, že peníze vrací v plné výši. Další den byly připsány na můj účet. Děkuji za to, že tu jste a máme ve vás podporu v tuto dobu, kde se to jen hemží podvodníky. Přeji vám hodně úspěchů a kladně vyřešených problémů. Věra Beránková