Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#25210Zpoždění letu QS 1128

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 hodin 15 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2018, před 6 lety

Martin Horáček

Znění stížnosti

Dobrý den, 13.7.2018 jsem měl v 18.45 letět na ostrov Kos. Zprvu nás poslali do nástupní místnosti. Asi po dvaceti minutách čekání nám neustálé procházející člověk řekl, že se let ruší a museli jsme čekat na další let. Zpoždění bylo delší než 3 hodiny a dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004 mám nárok na finanční kompenzaci 400€. Číslo účtu: 2906418023/0800
IBAN: CZ75 0800 0000 0029 0641 8023
Děkuji za odpověď.


Produkt

Zpoždění letu QS 1128 bylo přes 3 hodiny.


Požadované řešení

Zpoždění letu QS 1128 bylo delší než 3 hodiny a dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004 mám nárok na finanční kompenzaci 400€.
Číslo účtu: 2906418023/0800
IBAN: CZ75 0800 0000 0029 0641 8023


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 07:39, před 6 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Cestující, jehož let byl významně zpožděn (cestující dosáhne cílového místa určení o tři nebo více hodin později, než je původně plánovaný čas příletu), obdrží dle čl. 7 nařízení ve světle rozsudku Soudního dvora Evropské unie ze dne 19. listopadu 2009, Sturgeon (C-402/07 a C-432/07), náhradu ve výši 250 EUR u všech letů o délce nejvýše 1500 kilometrů, 400 EUR u všech letů v EU delších než 1500 kilometrů a u všech ostatních letů o délce od 1500 kilometrů do 3500 kilometrů, 600 EUR u všech ostatních letů.

Podrobný formulář stížnosti pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod postupu při stížnosti u leteckého dopravce, viz. http://ec.europa.eu/transport/passengers/air/doc/complain_form/eu_complaint_form_cs.pdf

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Společnost Travel Service, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.