Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Na stránce C-date jsem si koupil prémiový účet za měsíc za 180kč. Poté jsem se rozhodl že ho chci zrušit. Na stránce c-date jsem si stáhl formulář,který jsem vyplnil a následně odeslal 6 dnů před obnovením prémiového členství. Bouhužel prémiové člensrví mi nebylo zrušení.
Děkuji za kladné vyřízení
S pozdravem
Ondřej Ihn
Zrušení prémiového členství, deaktivace profilu
Dobrý den
Žádám o zrušení prémiového členství a následně deaktivaci profilů.
Děkuji za kladné vyřízení
S pozdravem
Ondřej Ihn
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: 175323526
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.
Dobrý den
Ano kontaktovalo mě již zákaznické centrum C-date. Poslal jsem dle instrukcí uvedených v e-mailu doklad o tom že jsem fax poslal. Bouhužel jsem se nedočkal žádné odpovědi.
S pozdravem
Ondřej Ihn
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 175323526
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti ke dni 31.07.2018 kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.
Hodnocení: