Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#25213Neuznané zrušení prémiového účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2018, před 6 lety

Ondřej Ihn

Znění stížnosti

Dobrý den
Na stránce C-date jsem si koupil prémiový účet za měsíc za 180kč. Poté jsem se rozhodl že ho chci zrušit. Na stránce c-date jsem si stáhl formulář,který jsem vyplnil a následně odeslal 6 dnů před obnovením prémiového členství. Bouhužel prémiové člensrví mi nebylo zrušení.
Děkuji za kladné vyřízení
S pozdravem
Ondřej Ihn


Produkt

Zrušení prémiového členství, deaktivace profilu


Požadované řešení

Dobrý den
Žádám o zrušení prémiového členství a následně deaktivaci profilů.
Děkuji za kladné vyřízení
S pozdravem
Ondřej Ihn


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 07:18, před 6 lety

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.7.2018 15:54, před 6 lety

ID: 175323526


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.7.2018 16:52, před 6 lety


Ondřej Ihn

Dobrý den
Ano kontaktovalo mě již zákaznické centrum C-date. Poslal jsem dle instrukcí uvedených v e-mailu doklad o tom že jsem fax poslal. Bouhužel jsem se nedočkal žádné odpovědi.
S pozdravem
Ondřej Ihn

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2018 07:46, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.8.2018 15:25, před 6 lety

ID: 175323526


Dobrý den,

dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti ke dni 31.07.2018 kontaktovalo Zákaznické centrum C-date.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.8.2018 14:26, před 6 lety


Ondřej Ihn

Hodnocení: