Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Prosim o odpuštění pokuty za upomínku.
Sjednala hsem si u vas pausal jiz druhy pausal. S tim, ze kazde telefonni číslo ma svou fakturacni skupinu. Upozornovala jsem Vaseho pracovnika na pobocce, ze ma trvala i kontaktni adresa je Vlašimská 1787, Benesov. Po nekolika dnech jsem volala na Vasi infolinku a ipet zadala aby mi posta nechodila na adresu Na Bezdekove,ze tam nebydlim. tam mi bylo sděleno,ze vse co se tyka tel.cisla 603 245045 bude chodit na adresu meho bydliste tj. Vlasimska. O cca mesic pozdeji prisla upomínka na adresu Na Bezdekove s nauctovanou pokutou. Je to Vas bordel a ja zadam o smazání pokuty z vyuctovani. Nebo zacnu mit pocit, ze Vasi zamestnanci je banda tupcu.
Dekuji za vyhoveni mé žádosti
S pozdravem
Kristýna Datheova
Napraveni chyby z Vaší strany a smazani nauctovane pokuty
|
Tweet |
Dle § 64 odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, je po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatelem, podnikatel povinen předložit vyúčtování ceny i v jiné formě než elektronické. Lze dovodit, že k tomu, aby poskytovatel služby tuto povinnost splnil, je nutné, aby písemné vyúčtování spotřebitelce doručil, a to na adresu, na které má možnost s vyúčtováním disponovat, tedy na novou adresu.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.