Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#25214Neoprávněně naúčtovana pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

41 minut

Detail stížnosti

Publikováno
30.07.2018, před 6 lety

Kristýna Datheová

Znění stížnosti

Dobrý den,

Prosim o odpuštění pokuty za upomínku.
Sjednala hsem si u vas pausal jiz druhy pausal. S tim, ze kazde telefonni číslo ma svou fakturacni skupinu. Upozornovala jsem Vaseho pracovnika na pobocce, ze ma trvala i kontaktni adresa je Vlašimská 1787, Benesov. Po nekolika dnech jsem volala na Vasi infolinku a ipet zadala aby mi posta nechodila na adresu Na Bezdekove,ze tam nebydlim. tam mi bylo sděleno,ze vse co se tyka tel.cisla 603 245045 bude chodit na adresu meho bydliste tj. Vlasimska. O cca mesic pozdeji prisla upomínka na adresu Na Bezdekove s nauctovanou pokutou. Je to Vas bordel a ja zadam o smazání pokuty z vyuctovani. Nebo zacnu mit pocit, ze Vasi zamestnanci je banda tupcu.

Dekuji za vyhoveni mé žádosti

S pozdravem

Kristýna Datheova


Požadované řešení

Napraveni chyby z Vaší strany a smazani nauctovane pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2018 08:16, před 6 lety

Dle § 64 odst. 5 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, je po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, popřípadě uživatelem, podnikatel povinen předložit vyúčtování ceny i v jiné formě než elektronické. Lze dovodit, že k tomu, aby poskytovatel služby tuto povinnost splnil, je nutné, aby písemné vyúčtování spotřebitelce doručil, a to na adresu, na které má možnost s vyúčtováním disponovat, tedy na novou adresu.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.